Tet?t?l talpig megváltozott a változatlannak hitt Liberty-széria, új kinézettel
és 200cc-ig tartó motorizációval. A Beverly motorja 200cc helyett már negyedliteres.
Aki régóta szeret magas keréken közlekedni a városban, jól ismerheti a Piaggio
Liberty-t. Kilenc esztendeje, 1995-ben jelent meg el?ször, és azóta
semmi lényegit sem változtattak rajta a mérnökök: nem volt rá szükség. Tanúsíthatja
ezt 350.000 boldog Liberty-tulajdonos világszerte.
2004 a változások éve Pontederában: a ‘nagy testvérnek’ is nevezhet?
Beverly inspirációjának hatására létrejön egy mix klasszikus
és modern között. Szögletesebb vonalakkal, az igen népszer? Piaggio 500-éval
rokon lámpákkal. Két 50cc-s (két- illetve négyütem?), egy négyütem?,
légh?téses 125cc-s, és egy ún. Leader er?forrással szerelt 200cc-s
(szintén légh?tés) a választék.
Ezzel a húzással a Liberty bizony el-eléri a nagytesó Beverly méreteit.
Hogy mi történik erre a Beverly motorjával? Bizony megn? az is: a palettáról
elt?nik a 21 LE-s, 200cc-s motorblokk, helyét pedig a 250cc-s egyhengeres,
a Quasar fed?nevet visel? veszi át.
Az 500 és 250cc-s darabok nyerge lejjeb, szélvéd?je följebb kerül, általánosságban
nagyobb védelmet élvez a vezet?. A 125-ös változat kimondottan városi használatra
ajánlott.
Legutóbbi hozzászólások