EST. 2002

Pierobon X60R

Az ismert és elismert bolognai futóm?specialista, Pierobon frissítette X60R modelljét, amelyet nagyjából egy évvel ezel?tt volt szerencsénk bemutatni itt. Az F042 koncepciómotor folytatásaként debütált, MotoGP-s technológiát alkalmaz, Desmodue Evoluzione blokkal szerelik – azzal az 1.100 köbcentis légh?téses egységgel, ami a Monster 1100EVO-ban is zakatol.

Hogy lássuk, a Pierobon és a Ducati mennyire közös életet élnek, elég a térképre pillantani: a futóm?ves manufaktúra székhelye is Borgo Panigaléban van, akárcsak a Ducati gyáré. A Rosso Ducati színre fújt, ferde alumínium (EN AW-7020) cs?váz mindössze 6,32 kilogrammot nyom, az ugyancsak alu leng?villa súlya pedig 3,96 kg. Mondani sem kell, hogy a futóm? az er?ssége ennek a projektnek, s ennek részét képezik az OZ felnik, a Öhlins 235 DU cantilever. a felfordított RT Racing teleszkóp, a 305 mm átmér?j? hullámos féktárcsák (hátul 245 mm). A gumik a Pirelli Diablo Superbike PRO abroncsai, és felkerült egy Termignoni kipufogórendszer is.

A motor másik nagy er?ssége aerodinamikai adottságaiban rejlik. A fejidom kiképzése, de az olajh?t? és a beöml?k elhelyezése is úgy történt, hogy a lehet? leghatékonyabban áramoljon a leveg? az airboxba. A motor kecses sziluettjét egy 16 literes – szintén alu – tank teszi teljessé. 

ugrás fel