Két évvel a Diablo Rosso piacra kerülése után a Pirelli most döntött úgy, hozzányúl méltán népszer? utcai-sportabroncsához, hogy tovább javítson annak amúgy sem rossz teljesítményén.
A Diablo Rosso II új, a vizet még hatékonyabban kiszorító (FGD – Functional Groove Design) és egyenletesebb kopó, valamint az úttal nagyobb felületen érintkez? futófelülettel (EPT – Enhanced Patch Technology) érkezik, és els?sorban az országúti „er?motorokat”célozza. Az aszfalttal érintkez? felület nagyobb a korábbinál, a hátsó gumi pedig kétkeverékes kivitel.
Pirelli Diablo Rosso II – az utca sportolóinak.
A hátsó gumi közepe keményebb lett, ami amellett, hogy a hosszabb élettartamért felel?s, még nedves borításon is jó tapadást biztosít, a „vállak” azonban a Diablo Rosso Corsáéhoz hasonlóan – ami a komplett Pirelli-termékpaletta legnagyobb teljesítményre képes, utcára is legális darabja – puhább keverék?ek lettek, ilyenformán a bedöntéseknél garantált(abb) a szükséges tapadás és stabilitás.
Mivel a gumik ránézésre majdhogynem ugyanolyanok – feketék és kerekek – a Pirelli jónak látta valami külön jelzéssel megkülönböztetni a Rosso II-t a többi Diablótól: megkapja ? is a Rosso Corsáról már ismert kis matricákat, amiket a pirelli.com oldalon lehet maradéktalanul megtekinteni: nevek, országzászlók, pályák stilizált rajzai, stb. ragaszthatók fel a gumi oldalfalára. A vev? a matricákon kívül kap azok szakszer? felrakásához is egy kittet.
A legelterjedtebb méretekben hamarosan kapható lesz a Rosso II a Pirelli viszonteladóinál, méretbeli b?vülést az új, 240/45-17-es jelent, amit kifejezetten az elképeszt? Ducati Diavelnek hoztak tet? alá.
Pirelli Diablo Rosso II:
Legutóbbi hozzászólások