Egy aláírás ingyen – ennyit kért mindössze Sito Pons két provizor 2006-os pilótájától, Carlos Checától és Casey Stonert?l. A két sportoló nem szignálta az el?szerz?dést, mely a privát csapat Honda RC211V-vel való indulást szavatolná. Nehéz pillanatokat él át tehát Pons úr is, hiszen spanyol és ausztrál kiszemeltje még nem kötelezte el magát a jöv? szezonra, és a szponzori kérdés sem tisztázott.
Max Biagginak azt tanácsolja Pons, hogy vonuljon vissza. ‘Abba kéne hagynia’ mondta. ‘Egy pilóta életében mindig eljön a pillanat, amikor meg kell ezt tennie. Én 1991 végén szálltam ki a buliból, amikor rájöttem, hogy már nem vagyok képes tovább a világbajnokságban motorozni. Egy olyan kvalitású sportoló, mint Biaggi nem engedheti meg magának, hogy egy második vonalas együtteshez szerz?djön. Emelt f?vel, büszkén kéne távoznia.’
Biaggi számára az utolsó esélyt a MotoGP-ben való indulásra továbbra is a Kawasaki jelentené, a harmadik motor kiállításába Harald Eckl csapata még belemenne, a Bridgestone gumigyár azonban els? körben elutasította, hogy még egy motort kelljen ellátnia 2006-ban. A teljes képhez hozzátartozik, hogy maga Biaggi a 2005-ös év mugellói Olasz Nagydíja után nyilatkozatában még elutasította a Kawasaki millióit és konkrét ajánlatát. ‘Szép dolog, ha egy olyan csapattól keresnek meg, amely a gy?zelemre kíván törni, ez azt jelzi, hogy elismerik a tudásodat és az értékeidet. De az én helyem a HRC-nél van’ mondta Max akkor. Ha most sikerül is harmadiknak beférk?znie a zöldeknek, biztosan nem kapja meg azt a támogatást, amit eredetileg szántak neki.
Legutóbbi hozzászólások