Szöveg és képek: Team Suzuki
A pénteki id?mér? edzésen vizes aszfalton kezdett a mez?ny, de kés?bb felszáradt a pálya, így teljes g?zre kapcsolhattak a motorosok. Ekkor Werner Daemen volt a leggyorsabb, a bajnokság éllovasát, Martin Bauert még négyen el?zték meg rajta kívül. Rizi mindent beleadott, de még nem találtak rá a tökéletes beállításokra, így ekkor még tizennegyedik volt a rangsorban. A második id?mér?re drasztikusan változtattak Gábor motorjának beállításain, ami meg is hozta az eredményt, Rizi majdnem egy másodpercet tudott gyorsulni, és ezzel nyolcadik rajtpozíciót érdemelte ki. A pole-ból Werner Daemen, mell?le Kai-Borre Andersen, Jörg Teuchert és Günther Knobloch indulhatott. Andy Meklau bizonyult az ötödik leggyorsabbnak, Martin Bauer maradt a hatodik helyen.
Az els? futam rajtjánál többen azt hitték, Bauer kiugrott, annyira jól sikerült neki a kezdeti lendületvétel, egyedül Teuchert és Daemen tudott vele lépést tartani, és ?k így hárman egyb?l el is szakadtak kicsit az üldöz?kt?l. Nem kímélték egymást, végig kiélezett küzdelmet folytattak az els? helyért. Legtöbbet Bauer ment elöl, de az utolsó kanyarban elkövetett apró hibája elég volt Teuchertnek, be tudott bújni bels? íven, így ? szerezte meg a gy?zelmet.
Daemen jött be harmadik helyen, mögötte Meklau, majd a norvég Andersen és hatodikként a Team Suzuki Magyarország kiválósága. Gábor remekül rajtolt, és végig nagyon jó tempót tudott motorozni. Öten mentek egy bolyban, és talán még látványosabbat meccseltek, mint az élen men? trió. Gábor nagyon ügyesen taktikázott, és keményen küzdött, így az ?t szorosan követ? három versenyz?nek nem adott esélyt, s?t a legvégén maga mögé utasította Andersenhez hasonlóan a belga Olivier Depoortert is.
A második futam rajtját követ?en ismét Bauer állt az élre, Teuchert, Daemen és Meklau vették ?t üldöz?be. Pár körrel kés?bb Daemen megszerezte a vezetést, ?t árnyékként követte Teuchert, Bauer pedig néhány motornyi távolságba került t?lük. Ez a sorrend változatlan maradt a tizenharmadik körig, amikor is a norvég Andersen hatalmas bukása miatt le kellett inteni a versenyt, és így az utolsó teljesített kör alapján alakult ki a végs? sorrend. Vagyis a szerencsétlenül járt Andersen lett negyedik, az osztrák Knobloch ötödik, Meklau a hatodik. A futam meglepetésmen?je a rendkívüli tehetséggel megáldott német n?i versenyz?, Nina Prinz, aki testi adottságait remekül kamatoztatva a 190km/h átlagsebességet megenged? gyors pályán hetedikként ért célba.
Gábor sajnos szintén bukás miatt kényszerült kiállásra. Rögtön az els? körben, az úgynevezett Fahrerlager kanyarban esett hatalmasat. Ez a pálya egyik leggyorsabb fordulója, ahonnan Rizi olyan tempóval repült ki, hogy a bukótérben a gumikhoz er?sített, ütközést csökkent? felfújtható falnak ütközött, és az alá ékel?dött a hatalmas lendülett?l. Szerencsére zúzódásokkal megúszta az incidenst.
Legutóbbi hozzászólások