Roberts, aki a mugellói pályán ütközött csapattársával, John Hopkins-al, még
nem épült fel teljesen, így noha már két futamot kénytelen volt kihagyni, a
most hétvégi Angol Nagydíjon sem indulhat még.
Kenny egy kaliforniai sebészspecialista kezei közt gyógyul jelenleg is, és
abban bízott, hogy mostanra már meg fog gyógyulni a váll- és mellkas-sérülése.
Sajnos nem így lett, ezért helyette ismét a British Superbike-ban versenyz?
Yukio Kagayama (Rizla Suzuki) fogja vezetni 990 ccm-es V4-es Suzuki GSV-R-jét.
A múlt heti felülvizsgálat alkalmával kiderült, hogy olyan mérték? a vállízület
sérülése, hogy azt ajánlották, még legalább két hétig ne er?ltesse.
"Ez a legrosszabb sérülésem, ráadásul úgy, hogy semmim nem törött el."
– mondta Roberts a baleset után, és igaza is volt, mivel a kivizsgálás azt mutatta,
hogy kiterjedt lágyrész- és ízületi sérülés érte mikor vállára esett az ütközést
követ?en. A pályán lév? orvosok is csodálkoztak, mivel sokkal valószín?bb, hogy
ilyen er?behatásra eltörik a kulcscsont, sem mint az, hogy a csont mindkét végénél
(a szegycsont-kulcscsont, valamint a felkarcsont-kulcscsont találkozásnál) sérül
az ízület.
A csapat vezet?je Garry Taylor és a versenyz? is egyetértett abban, hogy noha
elképzelhet? lenne, hogy Kenny pályára lépjen Doningtonban, de mivel nem tudná
a maximumot hozni, így okosabb addig várni, míg teljesen fel nem épül miel?tt
visszaülne a 320 km/h végsebesség?, több mint 200 lóer?s GSV-R-re.
"Nem arról van szó, hogy Kenny a világbajnoki címért küzd jelenleg, ezért
nincs miért rohannunk." – nyilatkozta Taylor. "Nagyon fontos fejlesztési
szakaszba értünk az új géppel, és ahhoz, hogy valóban el?bbre tudjunk lépni,
arra van szükség, hogy mind a motor, mind a versenyz? a lehet? legjobb formáját
tudja hozni. Csak így tudunk reális képet kapni a motor teljesítményér?l, és
továbbfejleszteni azt."
Legutóbbi hozzászólások