A „tudják, de nem mondják” tipikus esete: jóideje hallani már fel?le, hogy a BMW beszállna a robogó-ágazatba. A bajorok számára rossz emlék? C1-es projekt annak idején teljes cs?d volt a piacon, ennek ellenére a jelek afelé mutatnak, hogy a márka szándékai komolyak. Hogy, hogy nem, illusztrációul ehelyt egy fénykép szolgál, mely egy Rotax-féle kéthengeres blokkot ábrázol – több forrás ezt valószín?síti, mint majdani motort, pláne, hogy ez az egység variátoros váltóáttétellel került bemutatásra.
A hengerek elrendezése szokatlan, 80° körüli a bezárt szög, míg az etetésr?l egy igen modern elektronikus befecskendez?-rendszer gondoskodik. A lökettérfogatra vonatkozólag nincsenek meger?sített adatok, de a feltételezhet?en akár 500 és 800 köbcenti közötti is lehet az ?rtartalom. Teljesítmény – dettó. A variátor eléggé kompaktnak t?nik, elképzelhet? a lánc végáttétel. A piaci pusmogások szerint az kész modellt 2010-re várhatjuk.
Legutóbbi hozzászólások