A kaliforniai Roland Sands egykori versenyz?, m?vészlélek, édesapja, Perry alapította a Performance Machine m?helyt, amely a custom-kiegészít? szektorban az egyik piacvezet? gyártó, f?leg felnik és fékberendezések terén. Roland az AMA 250 szériában 1998-ban ért el bajnoki címet, 2002-ben hagyta abba a versenyzést, és ma, amellett, hogy kiveszi a részét a családi válalkozásból, a saját kis bizniszét is viszi: ez az RSD (Roland Sands Design), Los Angelest?l délre, Los Alamitosban.
A gyártó részt vett a Yamaha VMAX Hyper Modified projektben nemrég (Lazareth és Walz mellett), de láttunk már t?le Ducat-blokkos Desmo Trackert is – ezúttal azonban régi szívügyéhez, a Harley-Davidsonhoz tér vissza, egy Softail Blackline modellt kezelésbe véve, afféle dirt-track motorrá átalakítva azt, terepes beütésekkel. Meglehet?sen merész elképzelés ez az eredeti modell három mázsa körüli súlyát alapul véve. A PM és azt RSD speciális alkatrészeinek köszönhet?en azonban jelent?sen sikerült csökkenteni a tömegen.
Megtartották az eredeti tankot, persze lefényezték szép feketére és RSD tanksapkával látták el. Az olajtartályt Chris Wood tervezte, a fényszóró egy Nightsteré, a hátsó fényeket és a rendszámtartót az RSD jegyzi (ahogy a fék- és kuplunggkarokat, markolatokat, sárvéd?ket is). A nyereg egy Azteca darab, b?r bevonatú, a régi verseny WR 750-eseket idézi, amelyek a negyvenes évek végén vívtak késhegyre men? csatákat az Indian Scoutokkal az Államok döngölt földes pályáin.
Az els? áttétel a PM Contour 2”-es szíja, száraz kuplunggal, a végáttétel lánc. A futóm?höz robosztusabb rugókat kellett alkalmazni, a villa Showa (49 mm szárátmér?vel), hátulra egy Progressive 422 rugóstag került. A kerekek 19” méret?ek, rajtuk Goodyear barázdált gumik feszülnek, a fékek az RSD-t?l, az el?l hat-, hátul négydugattyús nyergek a PM-t?l származnak.
Legutóbbi hozzászólások