Kétnapos szuperintenzív tesztelésen vett részt Roberto Rolfo Valenciában a Siemens Gigaset LaGlisse csapat Moto2-es versenygépével. Ez id? alatt az olasz versenyz? bizalmába férk?zött a négyütem? technikának, és nagyjából kiismerte a benne rejl? potenciált.
Nagy a fejl?dési potenciál
Rolfo összesen 118 kört tett meg a Ricardo Tormo pályán a 250-et nyugdíjba küld? vassal, illetve a Dunlop gumikkal, a gyártó külön kérésére – négy mérnöküket küldték el a tesztre, tehát nem lehet mondani, hogy ne vették volna komolyan a dolgot. Az els? napot 1’37’5-ös id?vel zárta, ami jónak mondható (napközben a körid? rendre 1’37 teteje volt, a legjobb eredményt utolsó mért körében futotta meg egy használt – 18 körös – abronccsal). A jelenlegi negyedliteres Apriliával a francia Di Meglio 1’37’16-on zárt, a különbség tehát nem olyan nagy az elején.
Másnapra aztán tovább javult a Moto2 Rolfo keze alatt. A futóm?vön dolgoztak, így aztán sikerült újabb fél másodpercet lefaragni – 1’36’8-on állt meg a stopper, ami immár ‘döntetlen’ Hector Barbera gyári RSÁ-val futott köridejével. Rolfo elmondta, szerinte ennél még sokkal-sokkal jobb is lehetett volna, van hova fejl?dnie a motornak. Augusztusban érkezik több alkatrész, és elkészül a Honda blokkja is, amelyet a 2010-es bajnoki kiírásban alkalmaznak majd a csapatok (Rolfo egy Yamaha blokkal érte el ezt az eredményt).
Legutóbbi hozzászólások