EST. 2002

Rondine RRV1

Milánó után a bolognai és a pádovai motorkiállításon is leny?gözte a javarészt hazai közönséget a Nuccitelli fivérek Fecskéje (‘Rondine’). Az EICMÁ-n tavaly novemberben még nem végleges változatában tekinthettük meg, mára teljesen elkészült az RRV1, a teljes egészében olasz tervezés? és anyagú sportmotor.

A Róma-közeli Latinában található a Nuccitelli testvérek, Filippo és Marco m?helye. A két mester keze nyomán született meg ez a mer?ben új váz- és futóm?- megoldásokat felvonultató, robbanékony kinézet? motor. A vázszerkezet alumíniumból készült, ám rendhagyó, aeronautic illesztésekkel és titánium csavarokkal. Ugyancsak titán a hátsó leng?villa, amelyhez progresszív felfüggesztést horganyoztak Mupo típusú rugóstaggal.

A villa szintén Mupo, 43 mm szárátmér?j?. A villaszög 23,5 és 24,5 fok közt szabadon állítható. A tank a blokk alatt található, így maradt hely b?ven az airboxnak és el?l a dinamikus légbeöml?nek. Az idomok karbonból vannak.

A fékberendezést a Brembo szállította, egy pár 320 mm-es tárcsa el?l, egy szimpla 240-es hátul. A kerekek a Marchesinit?l származnak, a gumik meg egy pár Metzeler Racetec.

Az RRV1 er?forrása a Ducati hosszanti kéthengerese, 1000 köbcentis, kb. 15 fokkal hátrafelé forgatva, hogy beférjen alá az üzemagyagtartály. A farokba épített inox acél és titánium kipufogórendszert az Ajko Exhaust System gyártotta.

A motorokból egyel?re egy nagyon kis széria készült el, rendelésre csinálnak újakat Latinában, nagyjából fél év alatt készül el egyetlen példány – ez is azt mutatja, hogy a Rondine RRV1 szinte minden részletében kézm?vesmunka. Ára ennek megfelel?en kimondottan magas, a kétszelepes Ducati blokkal szerelt változaté 52.500 euró áfa nélkül.

ugrás fel