Érdekes feltételezés látott napvilágot. Az nyílt titok, hogy a Rossi nevével fémjelzett SKY VR46 célja a MotoGP, azonban most úgy tűnik, hogy Valentino motoros pályafutásának végével egyből be is száll a csapatversenybe.
Pletykák szerint a Tech3 csak 1 éves szerződést kapott volna a Yamaha gyártól mivel Ők sem látják még tisztán, hogy Rossi meddig marad. Ha pedig megy az olasz akkor szeretnének vele szerződni az új szatellit csapat kapcsán. Ez a gyár oldaláról teljesen érthető, Vale a legnagyobb marketing fegyver az egész sorozatban és mindenki a debütálás évére lesz kíváncsi, vagyis arra, hogy mire jut mint csapatmenedzser.
Maverick már aláírt 2020-ig, Rossi pedig még kivár, hogy eldöntse szeretne még 2 évet versenyezni vagy elég lesz egy utolsó is jövőre. Ez nagy mértékben függ majd az M1 versenyképességétől, amivel most vannak gondok bőven.
Allenamento al @circuitomisano @VRRidersAcademy
📸 by @GoPro pic.twitter.com/6Ywth7MFTk— Valentino Rossi (@ValeYellow46) 2017. október 6.
Azonban más is hátráltatja Rossi érkezését a MotoGP-be csapat szinten. A VR46-hoz közel álló két pilóta Franco Morbidelli és Francesco Bagnaia 2020-tól lesznek csak elérhetőek. Egy biztos, a Tech3 elindult a Yamahától és a KTM ernyő csapata lehet, a tehetséges Zarco sorsa még kérdéses de az osztrákok biztosan minden követ megfognak mozgatni, hogy megszerezzék. Azóta már sok elemző ennél is tovább ment és Rossit több csapat megszerzésével is hírbe hozták, így például a pénzügyileg gyengélkedő Real Avintia csapatával.
Szerintünk a legvalószínűbb egy 2020-as debütálás és szinte biztosan helyet fog kapni a csapatban Franco Morbidelli. A második hely véleményünk szerint még kérdéses lehetne mivel az olasz világbajnok rengeteg kiemelkedő versenyzővel tart jó kapcsolatot, így például a tavaly jól teljesítő Danilo Petruccival.
Bár Rossi csapata szatellit egységként érkezik biztosan teljes odafigyelést kap majd a gyártól és ez nagy mértékben növelheti a presztízsét a versenyzők körében.
Legutóbbi hozzászólások