Csodálatos nap virradt a jerezi pályára: napsütés, meleg – és ahogy azt sejteni lehet, a 800-as MotoGP-k az ideális körülmények közepette egyb?l elkezdtek gyorsan (s?t nagyon gyorsan) menni. A régi, 990-es körid?k még tartják magukat, de ha a trend marad, már nem sokáig. Ahogy Rossi a nyitónap után mondta: ‘Ezekkel a motorokkal gyorsabban lehet haladni a kanyarokban és f?leg jobban ki lehet használni a teljesítményt, amit az ezreseknél mindig elvágott az elektronika.’ Már most, a téli felkészülés legelején látszik, hogy a 2007-es nagyszer?, harcos, kiélezett bajnokság lesz, ez a spanyolországi teszt pedig remek kampány a sportágnak: igen aktívnak mutatkozott Daniel Pedrosa, aki már a nyitány es?jében is sokat körözött. A második napon a Repsol Honda spanyolja 1’40’799-en állította meg a stoppert, kemény gumikat használva.
A nap sztahanovistája titulus Rossit illeti, nyolcvankett?t fordult, és övé a leggyorsabb kör is: 1’40’668-cal tromfolt Pedrosa idejére, mutatva, hogy a Yamaha jó ütemben fejl?dik. Colin Edwards harmadik helye (+0,5 mp) is ezt a tézist látszik alátámasztani. Aztán a két Suzuki. A kék szín? motorok is szárnyalnak, Chris Vermeulen szerint azért, mert ‘egyesítették az ezres remek vázát az új blokkal.’ Eredmény – van.
Az eredmény még hiányzik a GP7 tesztelését mindenkinél korábban elkezd? Ducati részér?l: mind Stoner, mind Capirossi a t?lük megszokott elszántsággal motoroztak, de valami még nem stimmel. Eközben a Jerezb?l hiányzó Kawasaki átszervezi MotoGP-s szerepvállalását. Ichido Yoda f?mérnök, az M1-es Yamaha atyja tegnap hivatalossá tette a korábbi sportmenedzser Harald Eckl elbocsátását, aki az egyik vád szerint m?szaki továbbképzést tartott az Ilmor alakulatnak. Az Ilmor egyébként a fiatal walesi reménységet, Chaz Daviest is lerendelte Jerezbe, aki MotoGP-teszt helyett legfeljebb a délszaki napsütést élvezheti: az együttes s?r? munkaprogramjába azért sem fér bele az ifjú brit tesztje, mert Pitt elesett az egyik motorral, ami meglehet?sen bonyolulttá tette a csapat életét.
Id?eredmények, Jerez, 2. nap
|
Rossi Yamaha 1 40 688
|
Legutóbbi hozzászólások