A világbajnok rögtön nagyszer?en ment a katari Losailon: már közel voltak a pole-hoz Rossi köreredményei. Az olasz ugyanazt a motortt teszteli, amelyet egyszer – Szepangban – már volt módjában megforgatni januárban. A Yamaha M1 játszi könnyedséggel alkalmazkodott az arab pályához – ez korántsem volt elmondható a régi változatról. A tapadással nincsenek gondok a meleg id?ben, s?t inkább problémaként jelentkezik, hiszen enyhe pattogást, vibrálást okoz a futóm?ben. Ezt azonban sokkal könnyebb kiküszöbölni, mint a tavalyi motor beállítási nehézségeivel megbirkózni. Jól teljesített Edwards is, aki rendre Rossi setupját használja, ám távolról sem olyan sikeresen, mint kollégája.
Hopkins is megfelel?en köröz az új Suzukival, a Bridgestone anyagait fejleszti a pilóta – ebben társául szeg?dik a Kawasaki illetve a Ducati két embere, Jacque és Itoh is. Carlos Checa újonnan érkezett a pricát Yamaha Tech3 csapathoz, és korai bukása ellenére is gyorsabban tudott menni csapattársánál, Ellisonnál. A spanyol félig összetörte a motort, és alaposan beverte a fejét, id? el?tt kellett visszatérnie szállására, orvosi tanácsra.
Hivatalos id?eredmények
Rossi Yamaha 1’57’36
Edwards Yamaha 1’57’52
Hopkins Suzuki 1′ 57’66
Checa Yamaha 1′ 57’94
Vermeulen Suzuki 1’58’ 62
Ito Ducati 1′ 58′ 90
Ellison Yamaha 1’59’81
Jacque Kawasaki 2′ 00′ 43
Legutóbbi hozzászólások