Olyan történettel kezd?dik az új esztend?, ami ugyancsak érdekesnek ígérkezik. És valószín?leg ez csak a kezdet. Úgy hagytuk ott 2005-öt, hogy a Yamaha MotoGP csapata bejelentette válását névadó szponzorától, a Gauloisestól. A hangvillások közleményére a cigarettások gyorsan válaszoltak: közzétették, hogy a világbajnok és az aduász Rossit soraiban tudó csapattal érvényes szerz?désük van 2007-ig, és amennyiben konkurens (azaz: dohányipari) támogatóval köt új szerz?dést a Yamaha, úgy kártérítési pert indítanak. (De olyan csúnyát, hogy olyan még a kalendáriumban sincsen.)
Ekkor alighanem kevesen számítottak arra, hogy a Yamaha éppen azzal a Camellel kezd tárgyalni Rossi és Edwards szponzorizálása tárgyában, amelyet mint Max Biaggi ‘örök és elválaszthatatlan’ támogatójaként tart számon a köz. Ez az a Camel, amely nem bízott már a Sito Pons-féle Hondával való kapcsolatban, és amely úgy t?nik végleg elengedte Biaggi kezét, legalábbis MotoGP-s nyeregbe nem fogják, nem tudják beleültetni. A helyzet az, hogy a Camelnek éppen a sikertelen Biaggi-história miatt a nyakán maradt – úgymond – nagyjából tízmillió amerikai dollár, amit így vagy úgy, de el fognak költeni. Szóba került Max Biaggi egy esetleges SBK-ba való migrálása a Suzuki együtteséhez, ahol a világbajnok Troy Corser csapattársa lehetne az olasz, de e téren nem történt semmiféle mozgás a napokban (persze lehet hogy történt, csak még mi nem tudunk róla).
A Camel tehát a Yamahával tárgyal – egyel?re ennyi a biztos és semmi több. Biagginak minden bizonnyal nagy fricska volna, ha a szponzorának neve a nagy rivális Valentino Rossi motorjára kerülne. Folyt. köv.
Legutóbbi hozzászólások