Az eredmény, a Guerilla Four tökéletes összhangban van a Yamaha Yard Built kreatív koncepciójával, vagyis az építés során nem került sor vágásra, hegesztésre, csak alkatrészek eltávolítására és kicserélésére.
Kivétel a tank, amit egy fémlemezb?l készített a OneHandMade Customs, és a rombusz mintában steppelt, deréktámasszal ellátott ülés, ami szintén rendelésre készült.
A gyári kerekeket RSD Boss felnikre és masszív Cocker Beck gumikra cserélték, amik jól megalapozzák a motor bobber stílusát. A VMaxról származó els? teleszkópokat lerövidítették és egyedi villahidak tartják ?ket. Új féknyergek is kerültek a motorra, a hátsó Öhlins fekete színt kapott.
A kormánykapcsolókat az ISR készítette, és Winston Yeh több más, a Rough Crafts m?helyében készült alkatrészt is felszerelt az XJR-re, mint például rácsot az els? lámpára, kormányt, markolatot, tanksapkát. A motornak gyakorlatilag nincs m?szerfala, leszereltek róla mindent, a helyén csak a fels? villahíd és a kormány letisztult látványa maradt.
A Rough Crafts hagyományainak megfelel?en az XJR fényezése fekete és sötétszürke, a színek és a hajszálcsíkozás a tajvani Air Runner Custom Paint munkája.
Mi tagadás, kellett egy kis id?, mire megszoktuk a motor látványát a sötét tónusú képeken, mintha a fotós titkolni akarta volna a végeredményt, de érdemes elid?zni rajtuk, mert a motor tényleg nagyon szép lett.
Legutóbbi hozzászólások