EST. 2002

Royal Enfield – Meteor 350

Az elmúlt hónapokban láthattunk kémfotókat a közúti tesztelés során, az új 350-es modellről. A Royal Enfield most hivatalosan is bemutatta a Meteor névre keresztelt modellt. A nevét két, 692 köbcentis blokkal szerelt motorról kapta, melyek az 1950-es években kerültek a piacra.

Az új modell az úgy nevezett „J1D” platforma épül, mely hagyományos bölcsővázat, kétcsatornás ABS-sel ellátott tárcsaféket és kettős hátsó lengéscsillapítót foglal magában. A motor egy 349 köbcentis, léghűtéses egyhengeres, elektronikus befecskendezéssel ellátott erőforrás. Maximális teljesítménye 20,5 lóerő, melyhez 27 Nm maximális nyomaték párosul, 4000 fordulat/perc mellett.

Az ülésmagasság 765 mm, a tank kapacitása 15 liter. Az 5 sebességes váltóval szerelt motor, 19” és 17” kerekekkel érkezik, melyeken 110/90-19 és 140/70-17 méretű gumikat találunk. A lassulásról a már említett tárcsafék gondoskodik, mely egy kétdugattyús féknyeregből és 300 mm-es tárcsából épül fel.

A felsorolt műszaki jellemzők, az Indiai piacra készülő modellre vonatkoznak, az Európába érkező eltérhet ezektől a paraméterektől.

ugrás fel