A spanyol Fuel Motorcycles, aki leginkább ruházat gyártásáról ismert, átalakított egy Enfield Himalaya modellt. Az ihletett a Yamah XT500 és a Honda XL sorozat adta. A magas sárvédő és a terepgumik, a megjelenéssel párosítva a 80-as éveket idézik.
Bár sok alkatrészt nem változtattak a motoron, a módosítás célja az agresszívabb és retro megjelenés volt. A cél érdekében az első fényszórót egy vintage enduro fényszóróra cserélték, a tartály körül pedig az összes bukókeretet eltávolították. Az ülést egyszemélyes verzióra módosították, egy csomagtartó résszel kibővítve.
A bal oldalon egy rögzíthető táska helyet alakítottak ki, míg a jobb oldalon egy Suzuki RMZ 450-ről származó kipufogó cső került. Az erőforráshoz nem nyúltak, azonban beépítettek egy Powertronic vezérlőegységet a nagyobb teljesítmény, jobb reakcióképesség és kevesebb üzemanyag-fogyasztás érdekében. A kiegészítőnek köszönhetően két gyújtástérkép közül lehet választani.
A fékrendszer szintén nem változott, de hozzáadták az ABS rendszer kikapcsolásának lehetőségét. A gumiabroncsokból a Pirelli MT 21 Rallycross modellek kerültek a kerekekre.
Legutóbbi hozzászólások