EST. 2002

Royal Star Tour Deluxe

A gyár meglep? módon közzétette az áttételi arányokat. A 4. és 5. fokozat
gyakorlatilag már gyorsítófokozat. A gyakorlatban a 4. fokozat használható a
nagyobb sebesség? túrázáshoz, az 5. pedig ‘csak’ arra, hogy a sebességünket
tartva kellemesre lehessen csökkenteni a fordulatszámot. Vagyis a Tour Deluxe
remekm? (összehasonlítva is a Venture-rel). Klasszikus cruiser forma, kiváló
fényezés
, nem utolsó sorban kopasz cruiserként is megállja a helyét.

Az ergonómiára több figyelmet fordítottak, mint egy egyszer? cruiser esetében.
Mindkét trepni tökéletesen szigetelve van a vibrációk ellen, és igazán kényelmes.
A szelet nem kedvel?knek valódi extra a lábakat véd? pajzs, így a lábunk
sem fog fázni még a hidegebb id?járás esetén sem. A kezelhet?ség hangyányit
sem kopik a sebesség növekedésével. Ugyan a gép dönthet?sége messze nincs olyan,
mint egy vérbeli túragépé, de tekintélyes mértékben növelhet? a magasság
a leveg?nyomás növelésével a rugóstagokban
. A vasat mégis lefektetve a trepnik
érik el?ször el a talajt, de semmi dramatikus nem történik ekkor sem.

A 2005-ös Yamaha Royal Star Tour Deluxe valóban komfortos és értékes motorkerékpár.
A kardánhajtás, a Venture-ban bizonyított blokk, a gazdaságosság egyenként
is vonzó.

Sajnos a modell az Államokban fog debütálni (és mint sok más japán motor, lehet,
hogy csak ott lesz kapható), nagyjából 14.000 dolláros áron.

Nagy Sándor

ugrás fel