EST. 2002

Sachs MadAss

Természetesen a MadAss, ez a politikailag inkorrekt járgány a fiatalok korosztályát
célozza meg: ezt sugallja az egész külleme, fantázianeve pedig egyensen az
MTV klisévilágával áll analógiában
.

A nevezett föld alatti bemutatón szerencsés újságíró-kollégáknak lehet?ségük
nyílt kipróbálni a motort
, méghozzá tárnák között, üregekben, alagutakban.
‘Jól szórakoztunk’ írják (gondoljuk, írjuk). ‘A MadAss-r?l egyb?l
a hülyéskedés jut az ember eszébe: ez egy játékszer, a szó klasszikus értelmében.
Szinte láttam magam, amint le-föl ugrálok a járdaszigeteken a délutáni csúcsforgalomban.
Abszolút könnyed, a kormánya széles és mély, a lábtartó szintén tisztességes
átmér?j?. Széls?ségesen jól man?verezhet?: olyan, mint egy motorral ellátott
BMX
. Igazán kár, hogy az er?forrás mindössze egy ötvenes négyütem?, amely
a maga 3 lóerejével azért megteszi, ami t?le telik: ám sajnos a jogszabály-limit
ezen a ponton közbeszól.’

A Sachs egyébként egy 110-est is elkészített, amely nem kerül piaci
forgalomba, jön viszont helyette egy nyolcadliteres, amely természetesen
a szórakoztatás sokkal tágasabb spektrumát képes felvonultatni 50 köbös társához
képest (igaz, cserébe jobban is ráz, állítják a kollégák). Képzeljünk el
egy 22 LE hajtotta, 140 km/h körüli sebességgel hasító BMX kerékpárt
, és
nagyjából a közelében vagyunk.

A MadAss ára kétezer euró körül várható.

ugrás fel