EST. 2002

Sárdagasztó 125 ml-es kiszerelésben

Végre nincs semmi túlmisztifikálva, 100% praktikum. Egy olyan motor, mely fényképei alapján a Dakart is meghódíthatná (ha a történtek után egyáltalán még illik ilyenr?l beszélni), mégis akár fiataloknak, pénztárcakímél? áron elérhet?. A Derbi cég a Terra modellt terepesítve vitte gyártósorra az Adventure-t, mely a sz?z ösvények els? számú betolakodója lehet a kalandvágyó kezekben.

A Terra blokkja egy 125 köbcentis négyütem? négyszelepes, vízh?téses megoldás, ami kötelességtudóan és megbízhatóan berreg át hosszú ezer kilométereket. Leckekönyvében az Euro3-as tárgy már teljesítve van, ehhez 15 lóer?t tud csatolni, mint ezen osztály nebulói rendesen.

A dimbes-dombos csapatásokhoz el?vette a Derbi a 41 mm-es cs?átmér?j? teleszkópokat, melyek vastagabbak az utcai változaténál, és porvéd?vel is fel vannak vértezve. Hátul állítható rugóel?feszítés? gátló teszi a dolgát; a motor eleje és hátulja egyaránt maximum 150 mm-es amplitúdóval dolgozik.

Nagyobb az els? kerék is, 21’’-os, hátul maradt a 17’’, mindkett?jükön enduro papucsok kapaszkodnak az anyaföldbe. Gondolva a vadabb földetérésekre, a gyár kiszélesítette a blokkvéd? alumínium lemezt, így az nagyobb területet fed el a kényes részekb?l.

Felszereltségben is olyan dolgokon akad meg szemünk, melyek hálásak lehetnek egy maratoni terepezésnél. Két oldalsó kemény falú alumínium doboz, hátsó láda, kézvéd?k a gallyak és a szél ellen, továbbá GPS készüléknek kialakított rögzít?. Akárhogy is, de nekem tetszik a kis spanyol telivér.

ugrás fel