Nagy bajban van a ManTT magyarországi helytartója. Bitter Sándor élete egyik legjobb szezonját teljesíti, mégis utolérte a recesszió. Kevés a szponzor, kevés a pénz, így viszont nem lehet klasszis módon versenyezni.
Régi bútordarabja már a magyar motorsportnak Bitti. A sorozatos kudarcok ellenére is mindig fel tudott állni, most is fel fog, csak ezúttal egyedül már kevés lesz hozzá. A recesszió bizony begy?r?zött az egyébként is szegényes magyar motorsportba: se Full-Gas superstock világkupa alakulat, a Factory Racing is nagyon hallgat, Tóthék pénzügyi zavarairól is cikkezett már a világsajtó, Bitti elvesztésével pedig még inkább megfogyatkozna a nemzetközi szinten motorsportoló maroknyi magyar egység.
Pedig élete legjobbját hozta az idei ManTT-n (egyéb sikerei is voltak az osztrák bajnokságban, a Yamaha kupán, és a Pannónia-ringen). Utána hosszasan elbeszélgettünk vele, és vallóban önfeledtnek t?nt Sanyi. Önbizalommal és sikerre éhesen várta a következ? nagy falatot, a Northwest 200 utcai versenyt, ami még a szigeti rundónál is gyorsabb és veszélyesebb. De, ha valamilyen csoda nem történik addig, nem lesz magyar motoros a mez?nyben. És ha nem talál sürg?sen befektet?ket, és egy profi managert, akkor a karrierje is veszélybe kerülhet.
Legutóbbi hozzászólások