A Saroléa a legrégibb belga motorgyár, mely januárban jelentette be, hogy ötven év szünet után idén visszatér a versenysportba. Bár a visszatérés pontatlan kifejezés: mostantól a klasszik benzines helyett az elektromos motorokban éreznek kihívást, az Isle of Man TT Zerón és az FIM eRoad Racing sorozatában terveznek rajthoz állni.
A Saroléa SP7-et egy 400 Nm-es, 180 lóer?s motor hajtja, ami 250 km/h sebességre tudja felgyorsítani a majdnem teljes egészében karbonból készült, 200 kilós motort. Kuplung nincs rajta, és sebességb?l is csak egy. Nulláról százra 2,8 másodperc alatt tud felgyorsulni.
Azért, mert az elektromos technológia a jöv?be mutat, nem törvényszer?, hogy minden elektromos motor futurisztikus küls?t kapjon, a Saroléa SP7 által megidézett steampunk stílus tökéletesen megteszi. Egyszer?, szép és igencsak felt?n?.
Az Isle of Man TT Zerón Robert Wilson lesz a csapat pilótája. A Saroléa a Bridgestone-nal kötött fejlesztésr?l és támogatásról szóló megállapodást, Battlax V02 verseny slickkel indul. Céljuk egyel?re célba érni mindkét versenyen.
Legutóbbi hozzászólások