EST. 2002

SBK

Jöv?re pozitív tranzitév várható a Superbike világsorozatban,
mivel visszatér a három japán óriás, magát három 1000-es négyhengeressel képviseltetve.

Ugyan még nem hivalatalosan, csupán privát csapatok révén. Az elmúlt bajnokságban
egyedül a Suzuki versenyzett hasonló tipológiájú motorral, ám 2004-ben
megjelenhetnek az újonnan bemutatott, mindenki ámulatától övezett Hondák,
a Kawasakik és a Yamahák
is a sorozatban.

A következ? évad kísérleti szakasz lesz, amely a nagy gyárak hivatalos
megjelenését lesz hivatott el?készíteni.

De nemcsak a japánok érdekl?dnek az SBK iránt: az Aprilia is motivált
a megmérettetésben. Minden bizonnyal jót tesz majd a sorozatnak a
vérfrissítés
és a versenyhelyzet.

Lássuk, mit is kell tudni a 2004-ben biztosan résztvev?
csapatokról röviden.

Ducati Fila (Ducati): a vörös csapat továbbra is a két gyári 999-t veti
be, pilótáik James Toseland és Regis Laconi.

Foggy Petronas (Petronas): két hivatalos FP1 az aszfalton. Troy Corser
biztosan a csapatnál marad, társa kiléte egyel?re nem tudott, de hamarosan kiderül.

Team Ten Kate (Honda): a holland csapat két CBR 1000RR Fireblade-del
vág neki a sorozatnak Chris Vermeulen révén karmestersége mellett.

Team Kawasaki Bertocchi (Kawasaki): két ZX10 és két, egyel?re anonim
pilóta.

Team Zonschen (Suzuki): Michael Marqueton csapatf?nök idén a Suzukival
lett világbajnok az Endurance-ban. Versenyz?k Warwick Nowland (2002 Endurance-világbajnoka)
és az olasz Piergiorgio Bontempi.

Team Remus Racing Austria (Yamaha): két Yamaha R1-et iratnak be a 2004-es
tanévre, az egyiket biztosan Horst Saigerre bízzák. A csapat másik versenyz?je
talán Noriyuchi Haga lesz, err?l még folynak a tárgyalások.

ugrás fel