EST. 2002

SBK és SS

Az SBK korábban sosem nélkülözte ennyire a közönség érdekl?dését
a gazdagabbnak t?n? MotoGP-vel szemben.

Az okok meglehet?sen egyszer?ek, és fölösleges is túlzott mértékben foglalkozni
velük: legyen elég annyi, hogy a míg Dorna legitim módon védte érdekeit,
a japán gyárak kiszálltak a sorozatból, ezzel minimális versenyt hagyva abban.

2004-ben a WSBK helyzete nem rózsás. A Ducati idén is esélyesként tekint
a sorozat elébe, miközben az elfogulatlan néz?k a Carl Fogarty által tavaly
elindított háromhengeres Petronas FP1
feljavulásában bízhatnak, no meg a
Honda CBR 1000 RR minél határozottabb színrelépésében. A Honda Ten Kate
csapat képviseletében Chris Vermeulen, a Supersport tavalyi világbajnoka versenyez.

A különböz? alkalmazott gumiabroncsok okozta nagy eltérések biztosan megsz?nnek
az idei versenyszezonban: az SBK, az SS és az európai Superstock-sorozatokat
ugyanis a Pirelli látja el egyöntet? anyaggal.
Egy speciális, testre szabott
abroncsot és egy másikat használó pilóta között tavaly óvatos becslés szerint
1 másodperc volt a különbség, az uniformizálással ez a, f?ként privát csapatokat
sújtó probléma csírájában lett elfojtva, vélik a sorozat tulajdoni jogával rendelkez?
FGSport-nál.

Mi a tavalyinál kiélezettebb, élvezetes, pezsg? SBK-t és SS-t várunk 2004-ben,
és reméljük, hogy a szériamotorokat versenyeztet? sorozat ha lépésr?l lépésre
is, de magára talál.

További tudósításokkal és esélylatolgatással folyamatosan jelentkezünk.

ugrás fel