EST. 2002

SBK – McCoy

Nos, a jó Garry úgy t?nik, beilleszkedett az új mez?nybe: erre a téli
felkészülés valenciai SBK/SS tesztsorozatán volt lehet?sége. Hiányzott
ugyan a korábban már Laconi és Toseland révén a Pirellivel közösen tesztel?
gyári Ducati, és szintén nem érkezett meg a Honda CBR1000RR az új
HRC kit-tel
.

A verseny-Honda nem is olyan régen Ben Bostrom révén, Daytonában mutatkozott
be
, és ideje sztratoszférikusnak bizonyult.

Míg Xaus és Hodgson ellentétes útvonalon mozogtak, McCoy egy felejhet?,
Kawasakival eltöltött id?szak után
a gyorsasági világsorozatból rándult
át az SBK-ba, miután a MotoGP-ben nem volt maradása. Az NCR Ducatinál mindenki
elégedetten nyilatkozik, persze, miért is tenne másképpen.

McCoy Valenciába rossz fizikai állapotban érkezett meg, egy Bolognában,
a Superbikers gálaversenyen elszenvedett baleset miatt. Az els? tesztnapon a
harmadik kör után er?s fájdalmai miatt nem tudta folytatni a munkát, a második
felvonás alkalmából már több mint tíz kört abszolvált.

Nem nagy szám, mint teszt, de nem is az volt a f? cél: McCoy ismereteket
szerezni jött Spanyolországba
, munkafolyamatokat meglesni és a légkörrel
ismerkedni. Ez sikerült is. Talán az NCR embereinek jobban feküdt volna valamivel
több munka.

Valenciában ott volt a MIR csapat spanyolja, Sergio Fuentes (Suzuki),
és a sebes Leon Haslam a Renegade Ducatijával. A sorozaton a Ducati
999R
-rel induló DFX csapat is elindult, két remek versenyz?jével, Steve
Martinnal és Marco Borcianival. Mindketten lelkesen ecsetelték a világb ajnok
motor pozitív jellemvonásait, melleseleg az ausztrál Martin jegyezte a tesztelés
legjobb köridejét
(1’36’454): ez egy másodperccel gyengébb, mint Laconi
ugyancsak a Ricardo Tormón, a Pirelli-teszten jegyzett leggyorsabb köre.
Ehhez képest McCoy 1’45’484-e határozottan visszafogott.

ugrás fel