EST. 2002

SBK – Sugo – Hírek röviden

James Toseland 998F02 – 3. – 6. hely:
A 6. rajtkockából induló Toseland már alig várta a két futamot, amelyet sikeresen
teljesített is: ‘Nagyon örülök, hogy ebben a szezonban újra visszatérhettem
a dobogóra, mindehhez igen nagy szerencse kellett, mivel el tudtam kerülni az
els? kanyarban történt balesetet. Apránként kikerültem az egészet, és ezt követ?en
sikerült az élmez?nyhöz csatlakoznom. A második futam már egy kicsit keményebb küzdelem
volt, gyorsabb volt a verseny, és nem voltam túl messze Hodgsontól. Összefoglalva
az eseményeket, ez a hétvége igazán jól végz?dött számomra.’

Regis Laconi 998RS – 2. – 7. hely: Élete
els? pole pozíciós világbajnokságán Laconi, a 2001-es imolai futam után, megszerezte
els? WSB dobogós gy?zelmét, a második futamon viszont a gyenge rajt miatt ezt már
nem tudta megismételni: ‘Az els? futam fantasztikus volt, nagyon gyorsan
indultam, és az els? három kört én vezettem, amíg meg nem el?ztek. A sebességemet
folyamatosan tartottam, senki más nem fenyegetett, szóval ez a 2. helyezés nagyszer?.
Gratulálok a csapatnak, és természetesen magamnak is. A második futamon elég gyengén
rajtoltam, az els? kör végére a 11. helyen álltam, keményen küzdöttem, hogy
helyezést érjek el, de ez igen nehéz feladat ezen a pályán. Ez egy hosszú hétvége
volt, különösen a változékony id?járás miatt, vagyis ez a pontszerzés és ez
a dobogós hely rendkívüli teljesítmény t?lünk.’

Pierfrancesco Chili 998RSkiesett
– 3. hely
: Az els? sorból való indulásnak köszönhet?en Chili jó hangulatban
vágott neki az els? futamnak, de sajnos az els? körben történt balesetben bukott,
így a versenyt nem tudta folytatni. ‘Ez egyszer?en hihetetlen. 6 versenyb?l
4-et nem tudtam befejezni, 2-vel pedig dobogós helyet értem el. Üdvözöllek az
életben Frankie Chili – így zajlik ez nálam mindig, vagy nagyon jó vagyok, vagy
nagyon rossz. A gép egész hétvégén jó állapotban volt, tudom, hogy mindkétszer
jó eredményt érhettem voltna el, de az els? futamban kiestem, amit?l nagyon letörtem.
A második futam viszont már nagyon jól ment. Majdnem tökéletes volt, a verseny legjobb
köridejét tudtam felállítani. Tudom, hogy képes vagyok megnyerni a versenyt,
kitartóan próbálkozom, olyan keményen, amilyenre csak képes vagyok.’

Juan Borja 998RS 10. – 9. hely:
A 19-es rajtkockából induló Borja mindkétszer keményen hajtotta a gépet, hogy
felküzdje magát a top 10 közé ezen a közismerten nehéz pályán. ‘Elégedettnek
kell lennem a mai munkával. Ezek az eredmények rendkívüli er?feszítést igényeltek
t?lem és a csapattól egyaránt. A gumik nem voltak olyan jók, mint amiben
reménykedtünk, mivel nem voltak tesztadataink err?l a pályáról. Szóval ez a
két top 10 helyezés elég jó, és összességében örülnöm kellene ezeknek az eredményeknek
egy olyan versenyen, mint ez. De mégis azt kell mondanom, Monzában jobbak leszünk,
és hiszem, hogy azok is leszünk.’

Lucio Pedercini 998RS7. hely – kiesett:
A Pedercini csapatnak ez egy nehéz, bukásokkal tarkított hétvége volt, szerencsére megúszták komolyabb sérülés nélkül, de nem sok pontot szereztek. Viszont örülnek, hogy
a következ? futamra hazai földön kerül sor: ‘Csapattársam tegnapi balesete
arra ösztönözte a csapat többi tagját, hogy ma jobb eredményeket érjünk el azért,
hogy ?t jobb kedvre derítsük. Még akkor is erre kért minket, amikor már a helikopterrel
úton volt a kórház felé. Az els? futam elég jól sikerült, kikerültem az ütközést,
és jó eredményt értem el, de aztán a második futamon volt egy kisebb bukásom, amellyel
számomra véget is ért a verseny. A szezon nagyon jól indult, ez az egy hétvége,
amit el kellene felejteni. 3 hét múlva Monzában azonban újra nekivágunk.’

Chris Walker 998F02 -kiesett – kiesett:
Walker számára ez egy igen emlékezetes hétvége volt, a nem végleges pole pozíciótól
kezdve a sóderágyig – mindezt 48 órán belül: ‘Semmit sem tudok az els? futamon
történt balesetr?l. Egyik percben még a gépen ülök, a másikban meg repülök a
sóderágyba. Ebben a balesetben a jobb lábamat ütöttem be, míg a tegnapiban a
bal lábamról jött le a b?r, így most már mind a kett? lesérült. A második futamon
egyszer?en ‘elvesztettem’ a gép elejét. Normálisan kanyarodtam, de
a motor lement a pályáról. A lábaim jelenleg is nagyon fájnak, de részt kell vennem
a következ? versenyen, hogy pontot szerezzünk.’

ugrás fel