A Yamaha 2017-re tovább b?víti a Sport Heritage vonalat, Kölnben be is mutatta a Faster Sons filozófia mentén született új modelljét, az SCR950-et.
Nagy titkok nincsenek benne, de pont ett?l jó: a retró kedvel?k, a puritán megoldásokra hajtók és a scrambler stílust szívükben ?rz?k kedvében szeretne járni a Yamaha V-kettes újdonságával, amely a városban és azon kívül is megállja a helyét.
Vedd a Yamaha V-kettes, 942 köbcentis, 52 lóer?s, 80 Nm nyomatékkal bíró blokkját. Tedd bele az XV950 vázába, kicsit emeld meg, hogy könnyebben vegye a buckákat, és legyen magasabb az ülése is. 19 és 17 colos kerekeibe f?zz küll?ket, hogy rugalmasabb legyen, tegyél rá er?sebb mintázatú gumikat. Adj a tankjának leheletnyire új formát, új fényezést, egyenes ülést, mellé rajtszámtáblát imitáló dizájnelemet, és kész is a Yamaha scrambler, új nevén SCR950.
Az XV els? teleszkópja és hátsó rugóstagja is megfelel a célnak, el?bbire elkél egy porvéd? gumiharang, a kormányt azonban egy szélesebbre cserélte a Yamaha.
Az új SCR950 egyszer?, mint a faék, a gyártó szerint is, ahogy egy igazi scramblert?l elvárnánk. Nem titkolt céljuk, hogy további alakításra, átépítésre, személyre szabásra bíztassák az új tulajdonosokat. Az els? lépés egy „scrambleresebb’ kipufogó lehetne.
Élénkpirosban és Yamaha feketében lesz elérhet? 2017. februártól.
Legutóbbi hozzászólások