A második malajziai tesztnapon két dolog már egészen pontosan látszik: Dani Pedrosa gyors és ragyogó formában van, ahogyan a csapattárs Casey Stoner is. Egyel?re Honda-uralom, legalábbis az id?táblán, de az körid?-vadászat csak az utolsó napon indul be üzemileg. Rossi is nekiveselkedik majd a finálénak, bármennyire fáj mindene, megpróbál harcba szállni a stopperrel.
Sepangban a délel?tti órákban lehet jó id?t menni a pilóták tapasztalata szerint, a délutáni magas h?mérséklet már nem kedvez a tapadásnak, kevéssé ideálisak a körülmények. Ennek megfelel?en Pedrosa a napi els? turnusban futotta a leggyorsabb kört, ami új pályacsúcsot is jelent amivel megközelítette Rossi 2009-es pályacsúcsát, Stoner viszont délután kontrázott.
A különbség mintegy hat tized kettejük között, ami persze nem kevés, de a második nap krónikájához ez a kis adalék feltétlenül hozzátartozik. A harmadik id? Ben Spies nevéhez f?z?dik (738 ezred plusz), innent?l lefelé minimálisak az eltérések, a hetedik Lorenzo például 793 ezredes lemaradást jegyez az els?höz képest. 55 ezredmásodpercen belül vannak öten!
Kiegyenlítettségben tehát nincs hiány, de a Honda egyel?re félelmetes ellenfélnek t?nik. Az els? hat helyen öten vannak RC212V-vel, ami nem túl jó ómen a konkurenciának. Köztük ott van a Gresini-legénység kett?se, Simoncellivel az ötödik eredménnyel. ‘Minden rendben, a motor jól megy, elégedett vagyok az elvégzett munkával. Tegnap és ma is gyorsak voltunk, az új vázzal pedig érezhet?en jobb a tapadás. Egy versenyszimulációval készülök a zárónapra, ez fontos er?mér? számomra.’
És persze nem csak Sic tesz majd így. A szimulációkból az eddigieknél még többet sz?rhetünk majd le. Azt például senki sem tudja, hogy a Ducatikkal mi újság – Barbera a legjobb az olasz motorral, tizedik a spanyol, majd sorra jönnek Hayden, De Puniet és Rossi, utóbbi 13., 1’8-as lemaradással, nagyjából mint a nyitányon. A különbség annyi, hogy szerdán már jó negyven kört ment a Doki, azaz fokozatosan többet tud vállalni. Ha minden igaz, ? is rámegy a gyors körre, szeretné megtudni, mire képes a Desmosedici, ha amúgy rendesen meg van tépve a szarva. Csak aztán óvatosan.
Akik egyel?re (látszólag) mélyrepülnek, azok – érthet?en – a beszokófélben lév? versenyz?k, Cal Crutchlow a Tech 3 Yamahával és a ducatis cseh, Karel Abraham. No meg az öreg Capirossi, aki a karját fájlalja. Egyel?re még csak keresi a helyét a Moto2 bajnoka, Toni Elias is.
Legutóbbi hozzászólások