125cc
Andrea Dovizioso élete egyik (ha nem a) legfontosabb versenyére készül.
Teheti ezt a lehet? legkiegyensúlyozottabban, hiszen pénteki edzéshelyezését
meg?rizve pole pozícióból vághat neki a Maláj Nagydíjnak. El?nye Barberával
szemben 892 ezredre n?tt, de ami ennél is fontosabb, az az, hogy a Honda
kiegyenlített a mért végsebesség tekintetében, s?t egy árnyalattal gyorsabb
is tudott lenni a célegyenesben a sebesebbnek tartott Apriliánál (Dovi: 219,3;
Barbera: 216,9 km/ó).
Az els? sorban a nagy visszatér? Stoner a KTM-mel és Simoncelli, aki egy kicsit
nyögi még a dohai bemelegítés alatt elszenvedett balesetet, de ez kronóján cseppet
sem látszik meg. Talmácsi Gábor a harmadik sorból rajtolhat, mivel meg?rizte
a pénteken jegyzett 11. helyet, ami fantasztikus dolog a Malaguti magyarjától.
Tóth Imre javított a Q1-hez képest, ? a 29. legjobb körid?t érte el a
Team Hungary színeiben.
A reggeli szabadedzéseket szokatlan közjáték zavarta meg: egy kígyó (szép
példány, jóval egy méter fölötti) szelte át a pályát egészen addig, míg
nem találkozott a francia Di Meglio kerekeivel. Érdekes egybeesés, hogy néhány
éve pont Di Meglio jelenlegi csapattársa, Gino Borsoi nyírt ki egy kobrát a
maláj pályán.
125: a rajtrács összetétele
Versenyz? neve | Motor | Nemzetiség | Id? | |
1. | A.DOVIZIOSO | HONDA | ITA | 2’12.684 |
2. | H.BARBERA | APRILIA | SPA | 2’13.576 |
3. | C.STONER | KTM | AUS | 2’13.718 |
4. | M.SIMONCELLI | APRILIA | ITA | 2’13.843 |
5. | J.LORENZO | DERBI | SPA | 2’13.969 |
6. | M.KALLIO | KTM | FIN | 2’14.346 |
7. | R.LOCATELLI | APRILIA | ITA | 2’14.479 |
8. | P.NIETO | APRILIA | SPA | 2’14.487 |
9. | M.GIANSANTI | APRILIA | ITA | 2’14.534 |
10. | F.LAI | GILERA | ITA | 2’14.568 |
11. | G.TALMACSI | MALAGUTI | HUN | 2’14.664 |
29. | I.TOTH | APRILIA | HUN | 2’17.741 |
250cc
Annyi változott péntekhez képest, hogy Randy De Puniet is az els? sorba
hozta föl magát: abba az els? sorba, amely így három Apriliát és egy Honda
RSW-t számlál. A pole Sebastian Portóé, aki jócskán, hét tized körüli el?nnyel
nyerte az id?mér?t. A vb-cím begy?jtésére készül? Pedrosa a második helyr?l
rajtol, ebben sincs tehát változás a Q1-hez képest. A katarinál mindenképpen
izgalmasabb futamra számítunk.
Talmácsi Gerg? nem tudta kvalifikálni magát a Maláj Nagydíjra az er?sen
problémás NC-féle Yamahával.
250: a rajtrács összetétele
Versenyz? neve | Motor | Nemzetiség | Id? | |
1. | S.PORTO | APRILIA | ARG | 2’06.940 |
2. | D.PEDROSA | HONDA | SPA | 2’07.644 |
3. | R.DE PUNIET | APRILIA | FRA | 2’08.287 |
4. | A.DE ANGELIS | APRILIA | RSM | 2’08.345 |
5. | T.ELIAS | HONDA | SPA | 2’08.501 |
6. | H.AOYAMA | HONDA | JPN | 2’08.510 |
7. | F.NIETO | APRILIA | SPA | 2’08.905 |
8. | A.WEST | APRILIA | AUS | 2’08.948 |
9. | F.BATTAINI | APRILIA | ITA | 2’09.051 |
10. | R.ROLFO | HONDA | ITA | 2’09.364 |
Id?n túl
# | Versenyz? neve | Motor | Nemzetiség | Id? |
88 | G.TALMACSI | YAMAHA | HUN | 2’15.922 |
Legutóbbi hozzászólások