Gibernau számára, aki éppen második volt Rossi mögött a pályán, amikor elvesztette a kontrollt a motor eleje felett és kicsúszott, ez a történet a továbbiakban már csak arról szól, hogy ’mi lett volna ha’.
„Mit is mondhatnék? Igazán sajnálom.” – sóhajtott Sete. „Ez a hétvége elég nehéz volt számomra, mert sok mindent változtattunk a motoron. Ez volt az els? versenyem ezen a motoron, és noha jól kaptam el a rajtot, és másodikként mentem, egyszer csak – miközben Valentino-t üldöztem – a motor els? része kicsúszott alólam.”
„Eléggé sok súlyt helyeztünk a motor elejére, és ez nehézkessé tette a kormányzást. Tudtam, hogy kell egy kis id?, míg hozzászokom ehhez a motorhoz, de itt Jerezben, ez el?tt a fantasztikus néz?sereg el?tt, nem akartam második lenni.” – mondta a Katalán versenyz?. „Mindent feltettem egy lapra, de sajnos nem az én lapom volt a nyer?. Bánatos vagyok, mert oly sok ember jött ki a versenyre támogatni engem, és a csapatom is rengeteget dolgozott, mindhiába.”
„Igazán sajnálatos ez az eset. Úgy érzem, lett volna esélyünk egy dobogós helyre. De a balesetek, mint ez, valamint annyi minden váratlan esemény, ami a versenypályán történik, együtt jár ezzel a sporttal. Ilyen a versenyzés…” – mondta a csapat ügyvezet?je, Fausto Gresini.
Gibernau jöv?beli csapattársa, a 20 éves Ryuici Kiyonari szintén Jerezben volt, hogy jobban megismerkedhessen új csapatával, akikkel a MotoGP következ? futamán, a Le Mans-i pályán megrendezend? Francia Nagydíjon debütál.
Legutóbbi hozzászólások