Az egykori brit Superbike-gy?ztes Shane Byrne az angol-osztrák-amerikai MotoGP együttesnél köthet ki, leigazolása Harald Bartol KTM-f?nök szerint ‘kész dolog’.
A motort, ahogy azt már több alkalommal megszell?ztették, KTM-er?forrással szerelik, a futóm?vet pedig Kenny Roberts csapata hozza tet? alá. Igaz, a formális megállapodás még ez esetben is hiányzik. Érdekes továbbá, hogy ki fogja szponzorálni az egész vállalkozást, tekintve, hogy a Protonnal való együttm?ködés lejár és nem tudunk szerz?déshosszabbítási szándékról. Ha minden sikerül, a formációnak akkor is csak egy pilótája lesz a 2005-ös rajtrácson, hasonlóan a D’Antin Ducati színeiben szólózó Roberto Rolfóhoz. A tesztelésre nem lesz sok ideje a csapatnak, legkorábban Barcelonában szállhatnak pályára.
Ami a 250cc-s vonalat illeti, nehézségek ott is akadnak. Talmácsi Gábor csapattársa, az ausztrál Anthony West gondjaira bízott negyedliteres motor a teljes ismeretlenségbe burkolózik, a blokkot például még tesztpadon sem próbálták. Ennek ellenére a KTM csapat nagy önbizalommal vág neki a közelg? idénynek, optimizmusuk f? oka pedig a 125-ös kétütem? masina által mutatott nagy versenyképesség és a remek tapasztalatok. Tény, hogy tavaly a nyolcadliteres kategóriában a narancsszín? gép méltó ellenfele volt a Hondának és az Apriliának, de a szezonkezdet már igen közel van.
Legutóbbi hozzászólások