EST. 2002

Shanghai GP: Tóth Imi az els? nap után

Váratlan, azonban kellemes meleg id?járás fogadta a Shanghai GP mez?nyét. A város es a pálya elkápráztatta az egész csapatot. Különösen jó élmény volt a csapat magyar delegációja számára, hogy személyesen is megismerkedhettünk Magyarország Kínai (Shanghai) F?konzulával és Nagykövetével, akik meginvitáltak bennünket és a másik két magyar versenyz?t egy ebédre. Ezt utólag is nagyon köszönjük, és örülünk, hogy mi is meghívhattuk ?ket a futamra, mint a magyar csapat vendégeit.

A shanghai pálya gyönyör?, új, modern és hatalmas. Megtudtam egy érdekességet is a F?konzul úrtól: a pálya alaprajza nem véletlenül ilyen, hanem a tervez?k a Shanghait jelent? kínai írásjeleket leegyszer?sítve kapták ezt az igen csak nehéz és roppant hosszú pályarajzot.

A reggeli edzésen a versenyz?k ismerkedtek az eddig csak papíron tanulmányozott pályával. A tapasztalat, hogy a pálya nagyon er?s motort kíván (az 1,2 km hosszú hátsó egyenes miatt) valamint tökéletes váltóáttétel beállítást, hiszen az els? kanyarkombináció nagyon lassú (1-es fokozat), ugyanakkor a hátsó egyenes nagyon gyors (6-os fokozat). Az els? szabadedzésen Iminek nem sikerült jól a beállítás. A váltóáttétellel ugyan nem volt különösebb gond, de a futóm?vön még dolgozni kell. Vincentnek tetszik a pálya, de még nem sikerült beállítaniuk a váltóáttételt.

Aki figyeli a mai eseményeket is, azt biztosan érdekli, miért fejez?d?tt be az edzés a 125 cc-esek után. Azért csúszik az egész program, mert a pályán nincs egyetlen ment?helikopter sem, ezért nem engedtek ki a mez?nyt. Már csak az a kérdés, hogy a 125-ösöket miért engedtek, hiszen ment?helikopter az ? edzésük alatt sem volt…

Polinák Judit – Team TOTH Hungary – Shanghai

ugrás fel