2T Trial modellek / 3.2 4t Modell: |
Új váz: Teljesen áttervezve. A váz alapanyaga Króm-Molibdén acél, keresztmetszete az eddigi négyzetes helyett háromszög?, mely jóval merevebb könnyebb és kisebb helyet foglal el. |
Új üzemanyagtank: kisebb lett, alacsonyabbra került a súlypont és az új vázhoz igazítottuk. |
Új légsz?r?ház: a jobb leveg?ellátást és az új vázat vettük figyelembe tervezésekor |
Új hátsó sárvéd?: átterveztük, hogy harmonizáljon az új vázzal és tankkal |
Új els? villa: Teljesen áttervezett PAIOLI villa, a becsúszó szárak spéci TiAlNi fekete bevonatot kaptak, hogy növeljük élettartalmukat és siklási tulajdonságukat. Mind a rugó el?feszítése mind pedig a csillapítási tulajdonságok finoman állíthatóak. |
Új hátsó rugóstag: a motorokat egy utolsó fejlesztés? Ollé rugóstaggal szereljük. Az el?feszítés itt is állítható. |
Új taposók: mostantól kovácsolt alumínium taposókat alkalmazunk a kisebb súly érdekében |
Új kerekek: alumíniumból készülnek és új fekete kopásálló bevonatot kaptak |
Új matricázás: ezzel tettük egyedivé és könnyen felismerhet?vé a 2006-os modell sorozatot. |
Súly: Minden motorunknál (2 és 4 ütem egyaránt) 2Kg súlymegtakarítást értünk el. |
2T Modellek: |
Új hengertalp : átterveztük a precízebb gázreakció érdekében |
Új gyújtásfedél : átterveztük, hogy még több hely maradjon a csizmádnak a blokk mellett |
3.2 4t Model: |
minden alkatrészt módosítottunk a nagyobb teljesítmény és megbízhatóság érdekében |
Új gyújtáselektronikát kapott |
Új vázat és burkolatokat kapott, mely most már megegyezik a kétütem? gépekével |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Legutóbbi hozzászólások