2T Trial modellek / 3.2 4t Modell:
|
Új váz: Teljesen áttervezve. A váz alapanyaga Króm-Molibdén acél, keresztmetszete az eddigi négyzetes helyett háromszög?, mely jóval merevebb könnyebb és kisebb helyet foglal el.
|
Új üzemanyagtank: kisebb lett, alacsonyabbra került a súlypont és az új vázhoz igazítottuk.
|
Új légsz?r?ház: a jobb leveg?ellátást és az új vázat vettük figyelembe tervezésekor
|
Új hátsó sárvéd?: átterveztük, hogy harmonizáljon az új vázzal és tankkal
|
Új els? villa: Teljesen áttervezett PAIOLI villa, a becsúszó szárak spéci TiAlNi fekete bevonatot kaptak, hogy növeljük élettartalmukat és siklási tulajdonságukat. Mind a rugó el?feszítése mind pedig a csillapítási tulajdonságok finoman állíthatóak.
|
Új hátsó rugóstag: a motorokat egy utolsó fejlesztés? Ollé rugóstaggal szereljük. Az el?feszítés itt is állítható.
|
Új taposók: mostantól kovácsolt alumínium taposókat alkalmazunk a kisebb súly érdekében
|
Új kerekek: alumíniumból készülnek és új fekete kopásálló bevonatot kaptak
|
Új matricázás: ezzel tettük egyedivé és könnyen felismerhet?vé a 2006-os modell sorozatot.
|
Súly: Minden motorunknál (2 és 4 ütem egyaránt) 2Kg súlymegtakarítást értünk el.
|
2T Modellek:
|
Új hengertalp : átterveztük a precízebb gázreakció érdekében
|
Új gyújtásfedél : átterveztük, hogy még több hely maradjon a csizmádnak a blokk mellett
|
3.2 4t Model:
|
minden alkatrészt módosítottunk a nagyobb teljesítmény és megbízhatóság érdekében
|
Új gyújtáselektronikát kapott
|
Új vázat és burkolatokat kapott, mely most már megegyezik a kétütem? gépekével
|
M?szaki adatok
Sherco 2.9 2006
|
|
|
Engine
|
2 stroke Sherco proprietary technology
|
Capacity
|
272 cc
|
Bore x Stroke
|
76 x 60 mm
|
Cylinder lubrication
|
Unleaded gasoline and 2 % oil pre-mix. Nikasil coated cylinder treatment
|
Cooling system
|
Closed water circuit with constant water circulation. Electronic thermostatically controlled fan.
|
Start
|
Geared system with foldable pedal
|
Carburettor
|
Dellorto PHBL 26
|
Exhaust
|
Steel pipe with single aluminium muffler integrated in the body
|
Transmission
|
5 speed sequential gearbox with security selector system to prevent no-gear insertion.
Gears in primary drive, secondary drive with chain
|
Clutch
|
Hydraulic, multidisc in oil bath
|
Ignition
|
Leonelli progressive electronic ignition and balanced magnetic flywheel
|
Skid Plate
|
Made of stamped Ergal
|
Chasis
|
Deltabox type made in Chrome-molybdenum. Flat black painted
|
Petrol tank
|
Made in nylon. Capacity 2,5 l.
|
Brakes
|
Hydraulic AJP, floating 185 mm Ø in front and 145 mm Ø in rear
|
Front suspension
|
Hydraulic telescopic fork Paioli 38 Ø. Travel 170 mm, fully adjustable hydraulic and spring.
Special low friction tubes with black coated.
|
Rear suspension
|
Progressive link system with single Ollé absorber. Travel: 175mm
|
Front Wheel
|
Morad 21′ aluminium rim and aluminium hub, steel spokes.
Michelin tube-type tyre. Black anonized.
|
Rear Wheel
|
Morad 18′ Aluminium rim, hub with secondary transmission chain wheel, steel spokes.
Michelin tubeless tyre. Black anonized.
|
Weight
|
69,5 kg.
|
Wheelbase
|
1,332 mm
|
Ground clearance
|
305 mm
|
Seat height
|
625 mm
|
|
|
|
M?szaki adatok
Sherco 3.2 4T 2006
|
|
|
Engine
|
4 stroke SOHC, 4 valve Sherco proprietary technology
|
Capacity
|
317 cc
|
Bore x Stroke
|
82 x 60 mm
|
Cylinder lubrication
|
Wet sump pressure lubrication
|
Cooling system
|
Closed water circuit with constant water circulation. Electronic thermostatically controlled fan.
|
Start
|
Geared system with foldable pedal
|
Carburettor
|
Dellorto VHST 28 mm
|
Exhaust
|
Steel pipe with single aluminium muffler integrated in the body
|
Transmission
|
5 speed sequential gearbox with security selector system to prevent no-gear insertion.
Gears in primary drive, secondary drive with chain
|
Clutch
|
Hydraulic, multidisc in oil bath
|
Ignition
|
Leonelli digital programmable ignition and balanced magnetic flywheel
|
Skid Plate
|
Made of stamped Ergal
|
Chasis
|
Deltabox type made in Chrome-molybdenum. Chromed finish
|
Petrol tank
|
Made in nylon. Capacity 2,8 l.
|
Brakes
|
Hydraulic AJP, floating 185 mm Ø in front and 145 mm Ø in rear
|
Front suspension
|
Hydraulic telescopic fork Paioli 38 Ø. Travel 170 mm, fully adjustable hydraulic and spring.
Special low friction tubes with black coated.
|
Rear suspension
|
Progressive link system with single Ollé absorber. Travel: 175mm
|
Front Wheel
|
Morad 21′ aluminium rim and aluminium hub, steel spokes.
Michelin tube-type tyre. Black anonized.
|
Rear Wheel
|
Morad 18′ Aluminium rim, hub with secondary transmission chain wheel, steel spokes.
Michelin tubeless tyre. Black anonized.
|
Weight
|
73 kg.
|
Wheelbase
|
1,332 mm
|
Ground clearance
|
305 mm
|
Seat height
|
625 mm
|
|
|
Legutóbbi hozzászólások