A nemzetközi szaksajtó egyaránt elismer?en nyilatkozott róla, dicsérve a könny? kezelhet?séget, megbízhatóságot, versenyképességet. Versenytársai közül kiemeli a mindössze 109 kg-os száraz tömeg, valamint az elektronikus befecskendez? rendszer, melyet jelenleg a piacon egyedülálló módon egy Magneti Marelli programozható verseny vezérl? elektronika tart kordában. Egyszerre kétféle program rögzíthet? a memóriába, melyek között a kormányon elhelyezett kapcsolóval válthatunk az útviszonyoknak megfelel?en (pl. sár, kemény talaj, utcai vagy verseny program).
Az els? felfordított Paioli-Kayaba villák minden jellemz?je finoman (32 fokozatban) állítható, a hátsó Paioli gátlónál külön állítási lehet?ség van a gyors és lassú kerékmozgások csillapítására. Az er?teljes 450 ccm-es motor hangolásakor is a könny? kezelhet?ség volt a f? irányelv. Egyenletesen emelked? nyomatékgörbéje mentes a kiszámíthatatlan er?lökésekt?l, így a kezd? motorosok is könnyen megbírkózhatnak vele. A gép kialakítása lehet?vé teszi, hogy minden változtatás nélkül versenycélokra használják. A költségeket pedig a kategóriában nem megszokott hosszú szervizintervallum tartja alacsonyan.
A gép ittnoni vételára bruttó 1.950.000 Ft, mely természetesen tartalmazza a regisztrációs adót.
A cég vezérképviseletét Magyarországon a Wear Control Bt. (47/315 367) látja el. Jelenleg viszonteladói hálózat kiépítésén fáradoznak, így az egész országból várnak jelentkez?ket, akik egy kiemelked? m?szaki színvonalat képvisel? márkához szeretnének csatlakozni.
M?szaki adatok |
Motor: |
4 ütem? SOHC vezérlés?, saját fejlesztés |
Henger?rtartalom: |
448,6 ccm |
Furat x Löket: |
94,5 x 64 mm |
Keverékképzés: |
Elektromos befecskendez? rendszer digitális motorvezérléssel: Magneti Marelli |
H?t?rendszer: |
Túlnyomásos zárt vízh?t?rendszer kiegyenlít? tartállyal |
Indítás: |
Elektromos indítórendszer kiegészít? kovácsolt alumínium berugó karral |
Áramforrás: |
12V / 7 Ah akkumulátor |
Kipufogórendszer: |
rozsdamentes acélcs? alumínium versenydobbal |
Er?átvitel: |
6 sebességes szekvenciális kapcsolású |
Tengelykapcsoló: |
Hiraulikus mozgatású, többtárcsás szerkezet olajf?rd?ben |
Generátor: |
Ducati Energia 180W |
Váz: |
Hegesztett CR-Mo acélcs? |
Üzemanyag tank: |
M?anyag tartály 8,5 l kapacitással |
Fék: |
AJP hidraulikus mozgatásu munkahengerek, elöl 270mm, hátul 240mm-es tárcsákkal |
Els? villák: |
Felfordított rendszer? 46 Paioli/Kayaba gátlók 295mm-es mozgástartománnyal |
Hátsó felfüggesztés: |
Himbás rendszer? progresszív karakterisztikájú leng?kar, Paioli gáztöltés? lengéscsillapító, állítható rugó el?feszítés, külön állítási lehet?ség az össze és szétrugózásnak, gyors és lassú kerékmozgásoknak Mozgástartomány: 310mm |
Els? kerék: |
Excell 1,6×21" alumínium keréktárcsák acél küll?kkel. Michelin Enduro Competition 90/90-21 FIM homológ verseny gumiabroncsokkal. |
Hátsó kerék: |
Excell 2,5×18" alumínium keréktárcsák acél küll?kkel. Michelin Enduro Competition 120/80-18 FIM homológ verseny gumiabroncsokkal. |
Száraz tömeg: |
109 kg |
Tengelytáv: |
1 485 mm |
Hasmagasság: |
350 mm |
Ülésmagasság: |
Állítható – kb. 920mm |
Legutóbbi hozzászólások