A Sherco bemutatta 2007-es supermoto modellpalettáját. A gépek magukon viselik a tavalyi milánói motorkiállításon közönség elé állított enduró széria újításait. Javítottak a mérnökök a hidegindításon és a rugózatlan tömegek elosztásán, merevítettek a vázszerkezeten. Teflon-bevonatot kaptak a fékbetétek, csúszásgátlós borítást a nyereg. A fényezés is ellenállóbb a vázon és a kormányon, a motorvéd? anyaga pedig alumínium. A járm? össztömege szárazon 109 kg-ra apadt és a blokk is gazdagodott néhány lóer?vel. A felszereltség min?ségéért olyan olasz beszálítók neve szavatol, mint a Brembo, a Ducati Energia vagy a Magneti Marelli.
Egyike volt az els? gyártóknak a Sherco, amelyek elektronikus befecskendezést adtak négyütem? er?forrásaiknak. A Magneti Marelli vezérl?t kétféle beállításban viheti éles bevetésre a motoros, egy soft és egy fun térképpel. Egy off-road esetében a nem a legkönnyebb dolog optimálisan beállítani egy vezérl?egységet, elég csak arra a h?ingásra gondolni, mikor egy vizes vagy akár mocsaras részre hajt rá a pilóta. A technikusoknak számtalan algoritmust és válaszadási variációt kellett az ‘agyba’ programozniuk. Összességében az látszik, hogy a Sherco egyre hatékonyabban ülteti át a szériatervezésbe és -gyártásba a versenypályán szerzett tapasztalait, ennek eredménye esetünkben egy, a prezentáció alapján igényes és sallang nélküli supermoto.
Legutóbbi hozzászólások