Amennyire szeretni lehetett az sporttúra szegmens el?z? darabját az XR1000-est, legalább annyira utálták is sokan a macerásan tisztítható bels? miatt. A modell megérett a váltásra, hogy a márka nevéhez méltó min?séget kínáljon az utca motorosának.
Els?sorban a sportosabban közleked? utcai motorosoknak ajánlják ezt a típust, de az újdonságokat böngészve akár a Shoei versenysisakjának árnyékában sem vallana szégyent. Szinte minden porcikájában megújult a szeptembert?l kapható modell.
A legszembet?n?bb változás az új plexi. Teljesen más mechanizmussal csatlakozik a héjhoz, a formája sem egyezik az el?z? típuséval, szóval a régi Shoei plekókat el lehet szépen felejteni. Emellett teljesen új a pinlock rendszer is: 30%-kal nagyobb felületet takar be, ezáltal jobb kilátást is biztosít.
A VFX-W krosszsisakkal debütáló merész, szélcsatornában tervezett aerodinamikai formavilág ennél a típusnál is megjelenik. Az aero-spoiler immár integráltan jelenik meg, ami szerintünk túl sok újdonságot nem hoz majd visel?jének a marketing bla-bla ellenére: a Shoei sisakok légellenállásával eddig sem voltak komoly problémák.
Új a szell?z? rendszer is. A homloknál kett?, az állnál egy. Ez az el?z? modellnél is így volt, de ami újdonság: az eddigi kett? hátsó szell?z? nyílás helyett már négyen áramolhat kifelé a meleg leveg?.
Végre teljesen kivehet? a bels? bélés. Egy prémium sisaktól ez lenne a minimális elvárás, eddig valamiért mégse tartották fontosnak ezt a Shoei mérnökök. Az X-Spiritben már bizonyító 3D fejpárnát kapta az XR1100 is, ami sokkal halkabb és olcsóbb, mint a nagytestvér. Szeptemberben érkezik Európába az els? szállítmány, és az ára kicsivel lesz csak több, mint az XR1000-é.
Legutóbbi hozzászólások