Egy John Ryland nev? fazon, a Classified Moto feje építette ezt a furcsa külsej? sivatagi szörnyecskét. Rylandnek az els? motoros élménye egy Yamaha BW200 volt, ami rögtön magyarázattal is szolgál az egész projektre.
Az alapot egy 1996-os Honda XR650L adta. A Classified Moto egy BW200 leng?villát épített bele meger?sített formában Progressive Suspension 465 monoshock rugóstaggal és XR himbarendszerrel.
A motor simán és magabiztosan gurul, de lehet vele ugratni, egykerekezni, vagy aszfalton krúzolni is, offroad üzemmódban pedig f?leg vicces társ.
Az elejét egy 2014-es Yamaha WR250R-t?l kapta, de a villahidak egyediek rajta, hogy elférjen benne a hatalmas els? kerék. Az els? felni egy Honda ATC250R-é volt korábban, ami egy háromkerek? offroad masina volt a nyolcvanas évek elején.
Els?re nem gondolnád, hogy ez a vicces járm? közúton is használható, pedig de. Egyedi, Classified Moto kipufogórendszer is van rajta, az ülése szövet és b?r keveréke. Tankja egy Honda CM185T-r?l van, a digitális m?szerfal az Acewell terméke.
John Ryland azt mondja, tervezi, hogy épít még több motort hasonló stílusban, Dubaiból óriási az érdekl?dés. Árról nem esett szó, csak annyit tudhatunk, hogy ez itt nagyjából 10 000 dollárból készült el.
Fotó: Adam Ewing
Legutóbbi hozzászólások