A Star Motorcycles bemutatta legújabb modelljét, a letaglózó megjelenés?(nek szánt), épített customnak látszó tárgyat, a Strykert, ami alapvet?en egy jól, nagyon jól átdolgozott XVS1300 Midnight Star.
Egyel?re a Star tisztán amerikai modellként emlegeti a Strykert, és így nekünk, Európaiaknak maradhat a szürkeimport és az mph, de anno ugyan ezt mondták a Honda Fury-ra is, aztán láss csodát, Honda VT1300CX néven az is megjelent idehaza.
Szóval az, hogy a Stryker mennyire releváns a régi kontinens motorosai számára, mindenki döntse el maga, egy biztos, egy efféle különlegességre biztos lenne jó pár társunk, aki azonnal és szívesen pattanna fel, effajta kipufogókat, kerekeket, vagy ami azt illeti ilyen stílusú gyári choppert még nem ismerhettünk.
A Strykert ugyan az a jól ismert, hengerenként négyszelepes SOHC V-kettes hajtja, ami a Midnight Start is, 106 Nm nyomaték, 72 lóer?s teljesítmény és bordásszíj szekunderhajtás az ismérvei. Az üzemanyag ellátásért továbbra is benzinbefecskendez? felel, a blokk kiegyenlít? tengelyeit pedig úgy méretezték, hogy csak a rezonanciát öljék ki, de az „er?pulzusokat” engedjék át.
Az üléspozíciót „fists forwardnak” hívja a Star, a megnyújtott tengelytávval és kitolt villákkal igazi customos érzést ígér a Stryker – akárcsak a Honda Fury (EU-nevén VT1300CX), amivel kapcsolatban a Star marketingesei még azt a huncut pimaszságot is bevállalták, hogy a sajtóanyagban külön kiemelik a Stryker acéllemezb?l készül? sárvéd?it, melyek, idézzük, „nem olcsó m?anyagból készülnek!” Átérzitek eme szavak súlyát a szériagyártott chopperek világában..?
A Stryker három színben (Hollófeketében, Üt?s Kékben és Pirosas Rézben) kapható jelenleg a tengerentúlon, a fekete 10.990-, míg a másik két fényezésben 11.240 amerikai dolláros áron, ami – ha igaz – alulmúlja a Honda Fury-t, ami kifejezetten szokatlan.
Legutóbbi hozzászólások