EST. 2002

Superbike-teszt

A csapat változatlan, a motor más: a PSG-1 Ducati 999-e, Pierfrancesco
Chili tudásával kiegészülve komoly er?t képvisel az idei Superbike világsorozatban.

Chili 998-a tavaly egy világbajnoki futamot nyert (Laguna Seca, USA),
Hollandiában pedig úgy állított be abszolút pályarekordot, hogy az még Rossi
RC211V-jét is túlszárnyalta
.

Az olasz Valenciában mutatkozott be a Ducati 999 nyergében. Körülötte amolyan
helyi illet?ség? vasárnapi pilóták köröztek egész nap
, ami bevallása szerint
nemigen zavarta ?t. Chilié a tesztnap legjobb körideje, 1’37’1, ami helyes kis
eredmény, figyelembe véve a debütálás és a versenygumik használatának tényét.

‘Ez az els? kijövetel – mondta a versenyz?. A motort rendbe kell tenni
á-tól z-ig
, mivel semmilyen tapasztalatunk nincsen a 999-cel. A járgány
mindenben eltér a tavaly használttól: másak az egyensúlyi paraméterei és eltér?
a teljesítménye, hogy a két legfontosabbat említsem.’

A PSG-1 eredetileg két 998 RS-t vásárolt volna, hogy a saját szakállára
tökéletesítse azokat, végül azonban kett? darab 999 RS 04 lett
a dologból.
Persze az, hogy változtatnak a motoron, szinte magától értet?d?. A Valenciában
tesztelt gépek például máris az Akrapovic m?helyét dicsér? kipufogóval
gurult az aszfaltra.

Az andalúziai SBK-tesztsorozatról holnap is beszámolunk, hiszen bemutatkozik
Haga a Renegade csapat színeiben, valamint Vermeulen a Honda CBR1000RR
nyergében, Chili pedig összehasonlító próbát végez a 998 és a 999 között.

Vége a pihenésnek.

ugrás fel