EST. 2002

Suzuki GSX-R 1000 – RYUYO

Összesen 20 darab készül a különleges verzióból, ami 168 kg és 212 LE teljesítménnyel rendelkezik. Rengeteg versenyjellemzővel és csúcstechnológiás anyagok felhasználásával született meg az a motor, ami a Hamamatsu gyár tesztpályájáról kapta a nevét. De nézzük át tüzetesebben mitől olyan extréme és különleges ez a motor.

Yoshimura R-11 teljes kipufogó SQ Racing Full Titanium.

A Suzuki a RYUYO-hoz választott rendszere egy Yoshimura 4 az 1-ben, ami teljes egészében titánból készült. A rendszer egy szabványos kipufogórendszerhez képest 5,9 kg-os megtakarítást jelent súlyban. A rendszert kifejezetten versenypályára tervezték és az optimális működéshez Yoshimura elektronikát kell használni. A kipufogó az EM-PRO vezérlőegységgel közösen több mint 10 lóerő többletet biztosít a Suzuki erőforrás számára. A gyártó álltal mért adatok alapján a motor 212 lóerőt tudott 12.900 fordulat mellett és 125 Nm-es nyomatékot 10.300 fordulatnál.

Yoshimura EM-Pro vezérlőegységgel

Ez a legfejlettebb motorvezérlő rendszer a Suzuki GSX-R számára. Az EM-PRO segítségével két teljesen egyedi térkép is rögzíthető.

Euro Racing EVO3 gyorsgáz

Megmunkált alumíniumból készült és lehetővé teszi a vezető számára, hogy három -féle mód közül válasszon a csukló forgatását illetően. A három különböző gyűrű közül a fekete megegyezik a gyárival, az ezüst félig gyors, míg az arany a pályára való.

K and N légszűrő

Képes akár 20 %-kal több levegőt szállítani a motorhoz egy szabványos légszűrőhöz képest. Különleges, kétrétegű pamutszövetből készül, és egyedi zárási rendszert haznál, ami lehetővé teszi a maximális teljesítmény nővelést.

300 V2 Motul 10W50

Innovatív kenőanyag amit versenykörülményekre terveztek, nagyobb teljesítmény magas fordulaton és nagyobb nyomaték alacsonyabb fordulaton.

Öhlins TTX GP

Az új mono TTX GP teljesen új funkciókkal rendelkezik a csillapítás terén, de a kezelőszerveket is átdolgozták.

Öhlins NIX patron

Lehetővé teszi, hogy az összes beállítást elhelyezzük a villa tetején. Kompressziós csillapítás lép fel a bal száron míg a jobb terhelés alatt van.

Egyedi beállítás Andreani Group

Az ismert olasz Öhlins dealer egyedi beállításokat készít bármely tulajdonos számára.

Dunlop KR108 és KR109

Az abroncsok amikkel a Ryuyo van szerelve még nem érhetőek el a piacon. Méreteik : 205/60 és 125/80 17. A Suzuki lesz az első sorozatgyártású motorja ami fel lesz szerelve ezekkel a gumiabroncsokkal.

Brembo RCS Radiális féknyereg

Szintén a Suzuki lesz az első motor amin bemutatkozik az új Brembo RCS Corsa Corta, ami lehetővé teszi a vezető számára, hogy három különböző állítási lehetőség közül válasszon. A kar útjának első részét lehet módósítani az üresjárat löketének beállításával.

R „race” minimális lassítás az üresjárat esetében

S „sport” az alapjárati löket normál helyzetben van ( középső állásban )

N „normál” a tétlen löket nagyobb

Az üresjárati löket két meglévő beállítási opcióhoz van kapcsolva ( RCS ( Ratio Click System ) rendszer amely lehetővé teszi a főfékhenger állítását két pozícióban ( 18 és 20 mm között )

Z04 lábtartó

A Superbike sorozatban használt típussal megegyező

Bonamici kormány és tanksapka

Teljesen megmunkált CNC 3D technológiával készült alumínium kormány, amit úgy terveztek, hogy növelje a motor merevségét.

Egy kis karbon a végére

Szinte minden karbonból készült, feleslegesnek érezzük felsorolni az alkatrészeket mert majdnem minden elérhető alkatrész szénszálas

A motort november 10.-én fogják értékesíteni, miután bemutatták az EICMA-n. Összesen 20 darab kerül eladásra 29.990 eurós áron ( az ár 2019. január 31-ig érvényes). Bár szerintünk a modellek gyorsan elfognak kelni.

ugrás fel