GSX-R1000 ABS
Aki új GSX-R-re számított idén, azok számára rossz hírünk van: gyakorlatilag nem változik semmi a 182 lóer?s, 999 köbcentis, soros, négyhengeres blokkon. A motoron is csak annyi, hogy mostantól változatlan ár mellett alap lesz az ABS, és a Suzuki MotoGP-s visszatérése alkalmából MotoGP fényezésben is választható lesz.
Address 110
Ha Suzuki robogó, akkor nem csak a Burgman létezik. A márka rajongói választhatják a 113 köbcentis, folyadékh?téses városi cirkálót is, aminek 20 liter a csomagkapacitása, és rendkívül takarékos módon fogyasztja az üzemanyagot, 2 literrel beéri 100 kilométerenként, ami a gyártó szerint egyedülálló a kategóriájában.
Bandit 1250S
A kedvelt túramotor 2015-nek megújult fejidommal és els? lámpával vág neki, és természetesen ABS-szel alapfelszerelésként. A Suzuki „igáslova” jól bírja a terhelést, és igen kedvez? az ár/érték aránya. 1255 köbcentijéhez 97 lóer?s teljesítmény és 108 Nm nyomaték társul.
Inazuma 250F
Teljes idomzattal áll csatasorba a Suzuki Inazuma 250F 2015-ben, ami jól áll neki, és az id?járás ellen is nagyobb védelmet nyújt. A f?ként kezd?k körében népszer? modell technikai részleteiben nem változott.
Legutóbbi hozzászólások