Elképeszt?en pezseg a kis maxiendurok piaca! Komoly motorok kistestvérei jelennek meg, hogy meghódítsák a fiatalokat és a feltörekv? piacokat. A BMW, KTM és még sorolhatnánk a nagy neveket, mind részt szeretnének a tortából és mindenki a saját motorjain szeretné felnevelni a következ? túrázó generációt és egyben h?séges vásárlóit. A Suzuki sem akar kimaradni és ez teljesen érthet? ha valakinek van egy olyan komoly túraendurója mint a DL1000.
A kicsinyített V-Strom nem is akarja megtagadni a felmen?ket, ezért már nevében jelzi, hogy ? bizony oda tartozik és olyan magas szint? elvárásoknak is képes megfelelni, mint a család két nagyobb testvére. Kinézetben azonban egy fontos elemében eltér a rokonságtól, a fényszóró teljesen más, mint a megszokott DL családon. Fiatalos, egyedi és még praktikus is. A design mindig szubjektív dolog, így mindenki döntse el maga, hogy tetszik-e vagy sem, esetleg ossza meg velünk véleményét a komment szekcióban.
Ami viszont már igazán DL az az er?forrás. Mindenki tudja, hogy a 650-es verzióval akár 4 liter körüli átlaggal is utazhatunk egy túrán. Nos a kistestvér erre is képes keményen rácáfolni. A 248 köbcentis, folyadékh?téses motorblokk Euro4-es és 25 LE (8000rpm) maximális nyomatékkal bír, (23,4 Nm 6500rpm-nél) egyetlen literrel üzemenyaggal pedig 32 kilométert képes megtenni. Ha hozzáveszük a 17 literes üzemenyagtank kapacitást, akkor gyorsan kijön, hogy 500 km körüli hatótávról beszélünk, ami zseniális szám! Ezt a Suzuki az er?forrás fejlesztéssel és a szelepek módosításával, illetve a nyomatéktartomány tökéletes hangolásával érte el. A motor 20-90km/h között dolgozik a leghatékonyabban, pont ott ahol legtöbb igénybe vétel éri felhasználás közben.
A nagy cs?r továbbra is maradt, de szélcsatornában tesztelték a maximális kényelem miatt. A motor több része így az er?forrás, váz, kerekek, futóm?, idomzat is teljesen fekete. Ezáltal jól kiemelkedik a motor színe, amit a tankfestés határoz meg és jelenleg három különböz? színb?l választhatunk.
Alapfelszereltség a csomagtartó ami 8,5 kg maximális terhelhet?ségével igen komoly darab és kapaszkodóként is kiváló az utas számára.
A kis DL egyik legizgalmasabb egysége a m?szerfal. Az LCD kijelz?r?l minden fontos információt megkapunk legyen az átlagfogyasztás, fokozatvisszajelz?, fordulatszámmér?, olajcsere id?, napi távolság, átlagos üzemanyag-fogyasztás, stb.
Újdonság még, hogy végre a Suzukinál is elkezdtek felzárkózni kerék ügyben és ha már elkezdték egyb?l egy gyönyör? 10 küll?s felnivel szerelték a kis DL-t. A gumiabroncs méretek: 110/80-17M/C 57H els? és 140/70-17M/C 66H hátsó. A fékek margaréta tárcsát kaptak és BOSCH rendszer? ABS-t.
Legutóbbi hozzászólások