Az utolsó napon már száraz, viszont rettenetesen hideg id? volt. A pálya is a hivatalos irányban m?ködött, így már lehetett mérni is az eredményeket. 3-4 kör megtétele után kénytelen volt mindenki kiállni a boxba, mert elfagytak a végtagok… A hideg leveg? és a még hidegebb aszfalt ellenére – ami folyamatos csúszást eredményezett – egész nap folyt a munka. A teszt végére kiderült: a Suzuki Austria Team 76 felkészült az asseni bevetésre.
Bitter Sanyi: „Madarat lehet fogatni velem! A motor egyszer?en frenetikus! Már az els? méterek után üvöltöttem örömömben a sisakomba: Igen! Ez az! Ezt nekem csinálták, az enyém teljes egészében! Az összebarátkozás a motorral nagyon gyorsan ment. Soha ilyen boldog motorozástól még nem voltam, illetve mégis: 1989-90-ben Zana Tomi barátommal amikor MZ-ztünk, gondtalanul, irdatlan nagyokat meccselve, szinte minden hétvégén a kecskeméti gokart pályán…
Az utóbbi id?ben kicsit belefásultam, más dimenzióban motorozhattam, mint amire most lehet?ségem nyílt. Az új Suzuki tényleg akkora durranás, ahogy azt korábban beharangozták. Rendkívül bizakodó vagyok a közös jöv?t illet?en! A csapatom a tenyerén hordoz, lesi minden kívánságomat s ez hihetetlenül feldob. Rám építenek, s?t kaptam egy újabb lehet?séget is t?lük: ebben az évben részt veszek a támogatásukkal a komplett – k?kemény – IDM Superbike sorozaton, melynek egy futama itthon lesz (a Pannónia ringen). Ezen a sorozaton is lehet?ségem lesz gyorsulni, amit természetesen a világbajnokságon is hasznosítani tudok. Az IDM-re a motorblokkot Michael Schaffer készíti, amely ígéretei szerint hátsó keréken 193 lóer?s lesz!
Az asseni nagyon gyors, tempós pálya, amin szinte észrevétlenül fárad el az ember. Egyenl?re úgy néz ki, hogy gyorsaságomnak köszönhet?en csapaton belül én leszek az, akinek többet kell majd motoron ülnie, ez kb. kétszer 1 órát, 1 óra 10 percet jelent. Nagyon fárasztó lesz fizikálisan, de bízom benne, hogy köszönhet?en a téli felkészülésemnek bírni fogom az iramot.
Köszönöm a rengeteg szurkolást és biztatást! Remélem képes leszek év közben meghálálni és felvihetem a magyar zászlót a dobogóra!’
A világbajnoki sorozat a héten elkezd?dik. Az els? futamra 33 (!) VB-s csapat adta le nevezését, ami azt sejteti, hogy k?kemény évnek nézünk elébe.
Csütörtökön lehet?ség van a helyszínen a szabadedzésekre, pénteken a gépátvételek és az adminisztratív átvételek zajlanak, szombaton id?mér?, vasárnap Húsvét révén egy napos pihen?. Húsvét hétf?n pedig a hagyományoknak megfelel?en elindul a 2005-ös évi Endurance Világbajnokság.
Legutóbbi hozzászólások