Viszlát, olaj. Valakinek biztosan hiányzik majd. A leveg?-olajh?téses motor történelmi távlatokat járt be a Suzuki modelljein, kezdve a legels? GSX-R-ekkel, végleg nyugállományba vonul. A 2007-es csupasz és az S-változatú Bandit is elhagyja ezt a megoldást, és vízh?tést alkalmaz.
Annak ellenére, hogy lesznek, akik nosztalgikus érzelmeket gyújtanak keblükben, Hamamatsuban törekedtek arra, hogy az új blokkok láttán azért olyan nagyon senki ne sírja vissza a régieket: dupla szelepes elektronikus befecskendezés és lényegesen kompaktabb méretek jellemzik még (ez javít az üléspozíción is).
|
A kis Bandit lökettérfogata megmaradt, amekkora volt (656 kcm), s bár teljesítmény- és nyomaték-adatokat nem szell?ztetett még meg a gyár, egyértelm? emelkedésre lehet számítani. A furat x löket változatlanul 65,5 x 48,6, maradt a hengerenként négy szelep és a lánc végáttétel. Az új Suzuki ezekkel az újításokkal (vízh?tés, injektorok) bizony borsot törhet a versenytárs csupaszok orra alá, hiszen ahogy az el?z? modell tesztjén kiderült, a futóm?ve nagyon rendben van, könny? és kezes motorkerékpárt ismertek meg a pilóták. Ezen pedig aligha változtattak.
|
Az 1.250-es motor viszont jelent?s növekedést jelent a nagy Banditnak: az újjátervezett, megnagyobbított négyhengeres legf?bb erénye, hogy az alsó és középs? fordulattartományokban nagyobb nyomatékot bocsát rendelkezésre. A furatot hagyták 79 mm-en, a löket viszont 59 helyett 64 mm a 2007-es modellen. Elektronikus befecskendezést kap ez a motor is. Mindkét Suzuki vázának csöveit megnagyobbították, így a szerkezet 10%-kal merevebb, míg a korábbról ismert beállítási lehet?ségek (nyereg: 20 mm, kormány: 10 mm) megmaradnak. Mindkét változat rendelhet? lesz ABS-szel is.
Legutóbbi hozzászólások