EST. 2002

Suzuki Burgman 400 Lux

A Suzuki bemutatta a Burgman 400 egy kinézetében és felszereltségében szépen felfrissített változatát, a Luxot. Kétféle új fényezés is társul a modell megjelenéséhez: egy szürke és egy fekete szín – ezek az elegáns kivitel? gyöngyházfehérhez csatlakoznak, összesen tehát háromféle készül, ezek közül a szürke és a fehér lesznek az ABS-es verziók.

A gyártó új nyerget álmodott (szerintünk ez talált), piros felnicsíkot alkalmazott és többhelyütt – lásd világítás – pimpelt még a kedvelt robogón. Az ABS-es változat hétezer euró körüli összegbe kerül majd, a standard mintegy hatszázzal kevesebbe. 

Az egyhengeres, vízh?téses DOHC blokk 33 LE-t ad le 7.000 percenkénti fordulaton. Az elektronikus befecskendezés dupla pillangószeleppel dolgozik. Ellátják az ISC (Idle Speed Control) alapjárati fordulatszám-szabályozási rendszerrel. A hátsó rugóstag el?feszítésben állíható.

A nyereg alatt és a pajzs mögötti részen több hasznos raktér található, ezeknek megfelel? kivilágításáról sem feledkezett meg a Suzuki, így kényelmesen elférnek a sisakok, kisebb poggyászok, személyes tárgyak. Telefont vagy fényképez?gépet egy 12-es aljzatról tölthetünk. A nyereg szintén állíható, így a nagy szélvéd? plexi mögött mindenki a számára legkényelmesebb testhelyzetet veheti föl.

A Suzuki a parkolásra is gondolt, a Burgman 400-on egy praktikus kézifék is található, ami a hátsó kereket blokkolja. A robogóba beépített, mágneses hatástalanítású indításgátló (SAI, Suzuki Advanced Immobilizer) kerül.

ugrás fel