Egyre b?vül a 125-ös géposztály, ezúttal persze nem sportról van szó, hanem az utcai motorok egy népszer? szegmensér?l: arról a nyolcadliteres kategóriáról, amelynek b?ven rakott svédasztaláról a Suzuki is szívesen falatozna egyebek mellett ezzel az egyszer?, ugyanakkor modern supermotóval. Hogy a lakoma mennyire lesz b?séges, abban nagy szerep jut majd a modell árának, amelyet azonban még nem határoztak meg.
Párizsban ez a masina megbújt a GSX-R-ek árnyékában, de a hamamatsuiak reménye szerint a 2008-as év végi záróértékeléséknél ez másképp lesz. A DR monogram a kevésbé rutinos modelltörténészek ismeretanyagában tán fehér folt, a kenyéren és motoros híreken él?knek viszont sokat mondhat. Etimológiailag elemezve az els? rész, DR, felfedi számunkra, hogy egy egyhengeres, klasszikus légh?téses, négyütem? blokk hajtotta motorral állunk szemben, amely azonban az elektronikus befecskendezés érkezte miatt nem keveset nemesedett: károsanyag-kibocsátásban például befér a szigorú Euro-3-as környezeti norma küszöbértékei alá.
Az ötsebességes váltóval szerelt er?forrás legnagyobb teljesítményére vonatkozó adatot nem adta közre a gyár, a sejtések szerint azonban ez 15 lóer? alatt marad, hogy a nagyobb európai célpiacokon a legfiatalabb korosztály korlátozott vezet?i engedéllyel is hozzájuthasson és vezethesse: így Olaszországban B-s és a tizenhat évt?l megszerezhet? A-s jogsival is legálisan használhatja az ifjú (ahogy minden más 15 LE-t meg nem haladó 125 köbcentis kétkerek?t).
Az SM a Supermoto jelzése, azé az immár populárisnak mondható osztályé, ami manapság alighanem minden (testben és/vagy lélekben) fiatal szívét megdobogtatja. Az alig egy évtized alatt önálló kaszttá fejl?dött supermoto áramlatába száll most be a Suzuki, de persze hozzáteszi a magáét. Az eredetiség záloga a kompakt futóm?-paraméterek alkalmazása (a tengelytáv csak 1.340 mm), ami természetesen más vonalvezetés? karosszériát eredményez.
A 836 mm-es nyeregmagasságú DR ránézésre nem kéne, hogy megnehezítse a kisebb növés? motorosok életét. Saját tömege is meglehet?sen tartalmas, mindössze 121 kg. Az offródisztikus bájon túlmen?en a járm? kiegyensúlyozottnak és kényelmesnek t?nik, nyugodt közlekedésre és sportos motorozásra egyaránt alkalmas lehet.
Kék, sárga
|
A váz egy hagyományos acél cs?szerkezet, amely gyémántszer?en fogja közre a blokkot. A felnik egyaránt 17′-osak, el?re 100/80-as, hátulra 130/70-es gumik kerültek. Nem tréfál a kipufogó, már ami a méretét illeti, a helyre kis fejidom pilóta felé es? felén kilométerórát és a legfontosabb állapotjelz?ket tartalmazó m?szerpanel kapott helyet.
|
Legutóbbi hozzászólások