A váz teljesen új szerkezet, kevesebb hegesztéssel, s ugyanez igaz a leng?villára is, ami mellesleg kb. 200 grammal könnyebb.
A villa el?l és a rugóstag hátul teljesen állíthatóak. Méreteiben nem változott a fékrendszer, újítás viszont, hogy az els? féktárcsán több az úszó bütyök, ezáltal javult a h?eloszlatási képessége, a hátsó nyerget pedig más helyre, a leng?villa fölé helyezték, akár a GSX-R 600-ason.
A supersport osztályos gépr?l már ismert állítható lábtartókonzolok és az azon debütált üzemanyagtank (aminek az elején kap helyet az air box) szintén fellel- het?ek az ezresen.
|
|
|
Ami a gumiabroncsokat illeti, hátul maradt a kánon szerinti 190/50, szemben a sok sportmotoron alkalmazott 190/55-tel. Önálló vezérl? egységes kormánygátló van a motoron, a Honda CBR 600RR-éhez hasonló megoldás ez. Az új idomzat és fényszóró mellett a kilátásba helyezett ötféle fényezés sem semmi.
Színek
|
|
|
Legutóbbi hozzászólások