EST. 2002

Suzuki Inazuma 250

A Suzuki nemcsak a MotoGP-b?l való kivonulásával és a VW-vel való összeveszéssel szolgáltat hírt magáról, hanem bizony új modellekkel is. Az Eicmán tapasztalt dömpinget követ?en maradt még puskapora Hamamatsunak, húzómodelljeikkel megismerkedhettünk ugyan a milánói expón, a jóval kisebb méret? és jelent?ség? birminghami NEC kiállításra is hagytak azonban egy új motort.

Méghozzá egy olyat, ami komoly piaci sikerre tehet szert, amennyiben jól lövik be az árát és sikerül ügyesen megszólítani a célközönséget. A 250-es kategória tipikusan a kezd?, ritkábban újrakezd? motorosoké, de megannyi hölgy is negyedliter környéki kétkerek?t választana magának, ha újban gondolkodna. Az Inazuma nev? kreációról, pontosabban ‘egy kis-közepes lökettérfogatú csupaszról’ már régóta – nagyjából tavaly nyár óta –  csepegtek a pletykák. Nos, megérkezett az Inazuma 250, amely sok részletében a B-Kingre illetve a GSR-ekre emlékeztet, ezzel azonban tanuljunk meg együtt élni és figyaljük, milyen pályát fut be a motor.

‘Gyártóként egyre nagyobb igénnyel szembesültünk a gazdaságosabb, inkább kisebb henger?rtartalmú utcai motorok iránt. Ennek a modellnek az alapvetései az alacsony fogyasztás és szén-dioxid-kibocsátás, a könny? vezethet?ség, ami persze egy exkluzív megjelenéssel és igényes m?szaki tartalommal, min?ségi anyagfelhasználással jár’ – reklámozza a portékát Paul de Lusignan, a Suzuki nagy-britanniai leányának ügyvezet?je.

Az Inazuma blokkja egy 248 köbcentis, vízh?téses kéthengeres, hat sebességes váltóval szerelik. Teljes egészében új fejlesztés. Nagyon sokat még nem tudunk róla, hiszen nem azonnal kerül a kereskedelmi körforgásba – nagyjából egy éves laufot kap a 200 Duke, a Ninja 250R és a CBR 250R, hiszen a fiatal vásárlóközönség szívéért (és pénztárcájáért) el?reláthatóan ezekkel a közvetlen riválisokkal kell szembenéznie az Inazumának.

ugrás fel