EST. 2002

Suzuki RM-Z450 evo II

Az MXGP csehországi második versenyén Strijbos a bíztató
negyedik helyet szerezte meg vele.

A motokrossz (MX) világbajnokság Cseh Nagydíján mutatták be hivatalosan a második
generációs Suzuki RM-Z450-t
. A motor a fiatal Kevin Strijbosnak köszönhet?en
f?szerepl?je volt a loketi versenyeknek: a belga pilóta 327 pontjával jelenleg
ötödik az MX1 kategória vb-összetettjében.

A leglényegesebb változás az el?z? modellhez képest a blokk által elfoglalt
pozíció
a vázon belül: most "közepebbre" és "függ?legesebben"
áll. Ennek a megoldásnak köszönhet?en már nem olyan nehéz a motor eleje. Az
optimális súlyozásban egy könnyebb kormány felszerelése is segített.

Módosítottak még a váltó sebességfokozatain, az airbox is követte a motorblokk
elmozgását, végül pedig az RM elektronikáját is felfrissítették. Ami a legnagyobb
teljesítményt illeti, az nem változott mérhet?en, inkább a gép görbéje lett
kiegyensúlyozottabb,
amiben van szerepe az újonnan alkalmazott LeoVince
kipufogó
(ez utóbbi b? egy kilogrammal nyom nehezebbet, mint az el?z? berendezés).

"Elérkeztünk egy olyan pontra , ahol a szériamodell és a verseny-változat
közötti különbség minimálisra csökkent", mondta Sylvain Geboers, a Team
Suzuki tulajdonosa az új RMZ450 változat érkezésének kapcsán. "Mi nyugodtan
dolgozunk tovább a csapaton belül." Kevin Strijbos szerint javult a
motor
man?verezhet?sége, és a blokk válaszai is sokkal szebbek: ez f?leg
a nehezebb szakaszokon jön jól. Ezzel az új elhelyezéssel agilisebb a járm?,
majdnem olyan, mintha a tavalyi 250-emet vezetném!"

ugrás fel