A Suzuki, amikor 1997-ben a TL 1000-sel megjelent a piacon nem igazán hozott szerencsés döntést, annak ellenére, hogy a lágyan járó dohc-V2 motor a kezdetben a legjobb teljesítményt nyújtotta. A baj a futóm?vel volt; a TL 1000-s csúnya gyermekbetegségekben szenvedett: rossz útszakaszon a kormány méltánytalanul rázott, a hátsókerékrugózás túlságosan puha volt. A TL 1000-s elt?nt a süllyeszt?ben.
Most végre itt az új kiadás, amelyet a minden téren szerencsés V-Strom Enduro szerint építettek újjá. És lám, miért nem pont úgy: Az egykori anyagkeverék-vázat egy modern, kiváló min?ség? öntött vázra cserélték, amely bevált beépített alkatrészekkel van felszerelve. A motor tetszet?s idomja olyan mint a sportos SV 650 S-é.
Legutóbbi hozzászólások